Zijn er nog spelers in de buurt die te weinig aan spelen toe komen? Ik speel gelukkig heel veel, maar het kan natuurlijk altijd meer. Op donderdagavond speelt er sinds twee jaar een groepje bij mij thuis in Hoogland. We spelen dan van alles en nog wat, heel gevarieerd. Er is soms ruimte om mee te doen of we kunnen een andere afspraak maken, laat maar horen.
Ik speel vrijwel alles, maar persoonlijk vind de meeste uitdaging in de zwaardere spellen. Martin Wallace is grote favoriet: Brass, Steam, London, Wensleydale o.a.. Wallace fans of anderen die zijn spellen eens willen uitproberen: stuur me een berichtje!
Spelers in Amersfoort e.o.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
MichielH
- Professor Pimpel
Spelers in Amersfoort e.o.
Laatst gewijzigd door MichielH op do 09 dec 2010, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dierik
- Erelid
Re: Spelers in Amersfoort e.o.
Speel je nou nog niet genoeg Michiel
Ik zal Henk en Erwin weer eens wakker porren
.
-
MichielH
- Professor Pimpel
Ik mag inderdaad niet mopperen Dierik, dit jaar haal ik de 600 potjes wel weer, al zit daar ook veel kinderspellenbagger bij.
usersearch Michiel op BGG voor wie het weten wil.
Maar het was ook meer omdat ik me toch maar eens aanmeldde op jullie prachtige forum (om wat spellen in de verkoop te doen) en dan kan zo'n berichtje ook mooi mee. Het spellennetwerk kan altijd nog groter. Amersfoort e.o. moet vast nog meer spelers hebben die ik nog niet ken, toch?
Maar het was ook meer omdat ik me toch maar eens aanmeldde op jullie prachtige forum (om wat spellen in de verkoop te doen) en dan kan zo'n berichtje ook mooi mee. Het spellennetwerk kan altijd nog groter. Amersfoort e.o. moet vast nog meer spelers hebben die ik nog niet ken, toch?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wie weet, komt het ooit nog tot een Phoenix Eemland.MichielH schreef:Amersfoort e.o. moet vast nog meer spelers hebben die ik nog niet ken, toch?