De voorbije dagen al was Bordspelmania regelmatig moeilijk te bereiken. Massale bezoeken -aanvallen zeg maar- van bots en ongewenste bezoekers hebben het forum en de achterliggende server overbelast (zie ook meldingen door gebruikers). Hierdoor was onze hosting provider genoodzaakt om ons tijdelijk van het net te halen.
Sinds de verplichte omschakeling van de site vorig jaar o.w.v. noodzakelijke software update, hebben we Bordspelmania enkel nog kunnen laten draaien met een beperkt forum. De snelle heropstart van de BSM-spellendatabase, vernieuwde vormgeving en andere pagina's namen en nemen veel meer tijd in beslag dan we gedacht en gehoopt hadden. We moeten het stellen met een beperkte IT-ondersteuning. Vrijwilligers en vrije tijd zijn immers een schaars gegeven.
Op dit moment is Bordspelmania opnieuw op het net, maar mogelijk met hinder, tragere pagina's of opnieuw off-line. We kunnen niet inschatten hoelang dit ongemak zal blijven duren.
We hopen te kunnen rekenen op jullie blijvende steun.
Bordspelmania tijdelijk moeilijk bereikbaar
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
PurpleHazer
- Matroos
Re: Bordspelmania tijdelijk moeilijk bereikbaar
Dank voor jullie inzet!
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Keep up the good work!
Ik heb helaas alleen verstand van WordPress.
Ik heb helaas alleen verstand van WordPress.
Keep Exploring Games
-
Pura Vida
- Kardinaal
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan, weet helaas niks van ICT en zal me dus moeten beperken tot het leveren van wat inhoud af en toe.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
wat vervelend dat er zoveel extra's waar niemand op zit te wachten op jullie afkomt! Chapeau voor het werk wat jullie doen!
Gisteren had ik ook ineens de melding dat mijn ip adres geband zou zijn, maar vandaag kan ik er weer in (ik had ook een melding verstuurd, dus wellicht hebben jullie t al zo snel opgelost of is t vanzelf weg
). Jippie!
Gisteren had ik ook ineens de melding dat mijn ip adres geband zou zijn, maar vandaag kan ik er weer in (ik had ook een melding verstuurd, dus wellicht hebben jullie t al zo snel opgelost of is t vanzelf weg
~ Always look on the bright side of life ~

-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Fijn dat het forum het weer doet. Dank voor jullie inspanningen om dat voor elkaar te krijgen. Hopelijk kan het forum weer een tijdje vooruit.
-
Kiekebisj
- Jakkiebak!
Alle begrip hoor. We zijn ons zeker bewust van alle inspanningen die geleverd worden en dankbaar hiervoor.