Ik heb altijd een vrij bescheiden lijstje voorafgaand aan Spiel.
Vooralsnog op mijn lijstje (in willekeurige volgorde)
Repos Production - 7 Wonders Dice
kijken of het wat is... de basis van 7 wonders vind ik leuk met de uitbreidingen wordt het te ingewikkeld. 7 wonders duel speel ik zonder uitbreidingen ook graag. 7 wonders Architects vind ik niks. Eens kijken of dit iets kan gaan toevoegen aan mijn huidige collectie roll en write.
Lookout Games - Forest Shuffle: Dartmoor
Hoop deze te kunnen spelen. Ben benieuwd hoe "anders" het is dan reguliere forest shuffle.
Grand Gamers Guild - Holiday Hijinks
Thematische escape room achtige game van slechts 18 kaarten
Afgelopen jaar had een vriend #7 The Turkey Trial gekocht om uit te proberen en we hebben ons echt vermaakt. Spel is in het engels in zit vol "pun"
Puzzles may test your perception, wordplay, and lateral thinking. English language fluency is required.
Devir - The White Castle Duel
Het originele bordspel was leuk, maar duurt elke keer te kort om dat te doen wat ik allemaal wil doen. Hoop deze te kunnen spelen in Essen.
Flatout Games - Cascadia: Alpine Lakes
Cascadia: Alpine Lakes is a standalone follow-up to the hit spatial puzzle game Cascadia!
Deze staat ook op het lijstje om uit te proberen. Meer van hetzelfde of wel degelijk anders?
Whales Entertainment - Lucha lucha
Omdat ik al een paar keer veel lol beleefd heb aan luchador: the mexican wrestling game
Voor de rest kijken wat er hoog staat op andere mensen hun lijstjes of waar we toevallig tegenaan lopen.