Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Tai Pan (Tichu voor puristen) is al bijna twintig jaar een van mijn favoriete spellen. Na talloze honderden potjes (duizenden als ik online meetel) vind ik het nog net zo leuk als bij mijn eerste kennismaking. Maar zoals iedere liefhebber weet: je hebt precies vier spelers nodig, die het spel ook nog eens goed kennen. Niet de ideale omstandigheden om het regelmatig te kunnen spelen. En dus zijn liefhebbers altijd op zoek naar dat spel dat de beleving van Tai Pan benadert, maar makkelijker op tafel te krijgen is. Kan Seers Catalog dat spel zijn?
Peter Hein schreef:Tai Pan (Tichu voor puristen) is al bijna twintig jaar een van mijn favoriete spellen. Na talloze honderden potjes (duizenden als ik online meetel) vind ik het nog net zo leuk als bij mijn eerste kennismaking. Maar zoals iedere liefhebber weet: je hebt precies vier spelers nodig, die het spel ook nog eens goed kennen. Niet de ideale omstandigheden om het regelmatig te kunnen spelen. En dus zijn liefhebbers altijd op zoek naar dat spel dat de beleving van Tai Pan benadert, maar makkelijker op tafel te krijgen is.
Zou Haggis iets voor je zijn? Klassiek met Schotse ruit of moderner uitgevoerd door Portland Game Collective?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Die heb ik wel eens gedaan, maar als ik me niet vergis is Haggis dan weer alleen voor 2 of 3 spelers. Chimera vond ik ook leuk, maar heeft ook weer die beperking van 3.