Hoi ik ben Gerard, de GM van onze Daggerheart groep. We zijn van de zomer gestart. We spelen om de week en hebben tot nog toe alleen nog One Shots gespeeld. daar komt binnenkoprt verandering in want vrijdag 17 oktober starten we met onze eerste campaign, the Witherwilds. We spelen in Nunspeet de oneven vrijdagen startend rond 19:45. We hebben nu dus vier spelers en zouden er graag nog een vijfde bij hebben, heb je interesse laat dan hier dan een berichtje achter of DM me.
...we spelen trouwens in het Nederlands...
Ik zoek nog een laatste speler voor Daggerheart groep in Nunspeet
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
gcvanderwaal
- Meeple
Ik zoek nog een laatste speler voor Daggerheart groep in Nunspeet
Laatst gewijzigd door gcvanderwaal op zo 05 okt 2025, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gcvanderwaal
- Meeple
Re: Ik zoek nog een laatste speler voor Daggerheart groep in Nunspeet
Ik bedacht me dat meer informatie misschien handig is:
Daggerheart is het nieuwe spelsysteem van Darrington Press, het bedrijf achter Critical Roll. Ik heb mensen het horen beschrijven als Dungeons & Dragons, maar dan zoals mensen van te voren denken dat Dungeons & Dragons is. Het is allemaal een stuk sneller en tijdens het spel hoef je minder op te zoeken, terwijl het toch een boel interessante 'crunch' heeft en veel keuze mogelijkheden.
De campaign die we spelen is the Witherwilds, the pitch daarvoor luidt: Fanewick was once a place of great abundance and peace— dangerous to those unfamiliar with the land, but a cornucopia to those who respected its ways. When Haven invaded the wilds and forced the land into eternal spring, a dangerous bloom known as the Witherwild took hold and now threatens
the lives of all who live there. In a Witherwild campaign, you’ll play unlikely heroes from humble beginnings who are reckoning with their newfound duty to save Fanewick’s people from dangerous corruption.
Daggerheart is het nieuwe spelsysteem van Darrington Press, het bedrijf achter Critical Roll. Ik heb mensen het horen beschrijven als Dungeons & Dragons, maar dan zoals mensen van te voren denken dat Dungeons & Dragons is. Het is allemaal een stuk sneller en tijdens het spel hoef je minder op te zoeken, terwijl het toch een boel interessante 'crunch' heeft en veel keuze mogelijkheden.
De campaign die we spelen is the Witherwilds, the pitch daarvoor luidt: Fanewick was once a place of great abundance and peace— dangerous to those unfamiliar with the land, but a cornucopia to those who respected its ways. When Haven invaded the wilds and forced the land into eternal spring, a dangerous bloom known as the Witherwild took hold and now threatens
the lives of all who live there. In a Witherwild campaign, you’ll play unlikely heroes from humble beginnings who are reckoning with their newfound duty to save Fanewick’s people from dangerous corruption.