Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Van de makers van het goed ontvangen Castle Combo kwam dit jaar ook een heel ander spel uit. Ver weg in de toekomst strijden drie fracties om de macht in ons eigen zonnestelsel. Dat is het toekomstbeeld dat het spel Zenith ons schetst. Mensen, dieren en machines proberen beslag te leggen op de kostbare duurzame energiebron Zenitium. Aan ons de taak om partijen te verbinden en de verschillende planeten voor ons te winnen.
Leuk om te horen dat deze jullie bevallen is. Met jullie recensie ben ik het helemaal eens. Zou het lekker als duo spel zien. Daar doet deze het erg goed. Heb het idee dat de doos en art dit spel niet ten goede doet. Denk dat een hoop mensen deze wel leuk zouden vinden. Dus 2 duimpjes omhoog .
Niet alleen doos en art, ook de prijs weerhoudt me een beetje. Maar een pittige tweepersoons kan ik eigenlijk niet laten liggen. Totdat er een goede recensie langskomt. Dank Roger, gaat toch op de lijst...
Illustraties en vormgeving zijn natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Eerlijk gezegd sprak Zenith mij ook niet aan hierdoor. De spelkwaliteit overwint echter gemakkelijk dit subjectieve ongemak. Sterker nog. Ik vind dat de grafische vormgeving een zekere rust en overzicht brengt.