Spellengek recenseert: Zenith

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Roger (spellengek)
Rooster Booster

Spellengek recenseert: Zenith

Bericht door Roger (spellengek) »

Van de makers van het goed ontvangen Castle Combo kwam dit jaar ook een heel ander spel uit. Ver weg in de toekomst strijden drie fracties om de macht in ons eigen zonnestelsel. Dat is het toekomstbeeld dat het spel Zenith ons schetst. Mensen, dieren en machines proberen beslag te leggen op de kostbare duurzame energiebron Zenitium. Aan ons de taak om partijen te verbinden en de verschillende planeten voor ons te winnen.

Afbeelding
(Klik op de afbeelding)
bordspelgeuzen
Rooster Booster

Re: Spellengek recenseert: Zenith

Bericht door bordspelgeuzen »

Leuk om te horen dat deze jullie bevallen is. Met jullie recensie ben ik het helemaal eens. Zou het lekker als duo spel zien. Daar doet deze het erg goed. Heb het idee dat de doos en art dit spel niet ten goede doet. Denk dat een hoop mensen deze wel leuk zouden vinden. Dus 2 duimpjes omhoog :thumbup: :thumbup: .
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Niet alleen doos en art, ook de prijs weerhoudt me een beetje. Maar een pittige tweepersoons kan ik eigenlijk niet laten liggen. Totdat er een goede recensie langskomt. Dank Roger, gaat toch op de lijst...
Afbeelding
Roger (spellengek)
Rooster Booster

Bericht door Roger (spellengek) »

Illustraties en vormgeving zijn natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Eerlijk gezegd sprak Zenith mij ook niet aan hierdoor. De spelkwaliteit overwint echter gemakkelijk dit subjectieve ongemak. Sterker nog. Ik vind dat de grafische vormgeving een zekere rust en overzicht brengt.
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Is hij zo duur? Zag hem online al voor 30 euro.

Als ik de eerste foto uit de review bekijk klopt dat toch wel het materiaal wat er bij zit.