Als nieuwe Vlaamse uitgever mag Time Fades Away (www.timefadesaway.be) de Nederlandse vertalingen van de spellen van Allplay op de markt brengen.
Lokaas (met uitbreiding) en Chomp zijn net verschenen en voorjaar 2026 komen Ruïnes (Ruins) en Steenbokken (Mountain Goats) eraan.
Van deze laatste 2 worden een aantal exemplaren verloot onder alle volgers op Instagram en Facebook, dit zodra de spellen arriveren.
Helpende handen zijn uiteraard welkom. Voor de website, social media of uitleg geven op spelbeurzen mogen vrijwilligers zich aanmelden via de website of op een beurs. Time Fades Away zal vanaf nu op zowat alle spellenbeurzen aanwezig zijn.
Nieuwe Vlaamse uitgever - vertalingen van spellen van Allplay
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Bob Van Muylder
- PIONier
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nieuwe Vlaamse uitgever - vertalingen van spellen van Allplay
Aan Instagram en Facebook doe ik niet, maar ik hoop dat ook hier het bericht komt als Steenbokken in de winkel ligt.
- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Ik zou heel graag een Nederlandse versie van Things in Rings (dingen in ringen?) zien!

-
Bob Van Muylder
- PIONier
Indien geen Instagram of Facebook: je kan ook inschrijven op de nieuwsbrief via de website.
Ivm Things & Rings: ja, die zouden we ook wel graag doen, maar dat kan momenteel nog niet.
Ivm Things & Rings: ja, die zouden we ook wel graag doen, maar dat kan momenteel nog niet.
- Jerome
- Gouverneur
Done.Bob Van Muylder schreef: di 04 nov 2025, 20:36 Indien geen Instagram of Facebook: je kan ook inschrijven op de nieuwsbrief via de website.
Nemen jullie de uitbreidingen voor Steenbokken gelijk mee?
-
Bob Van Muylder
- PIONier
- Arjen T.
- Veenboer
Zaterdag op het spellenspektakel ben ik aangeschoven bij Chomp. Erg leuk spelletje, ik heb hem gelijk meegenomen naar huis.
We've got a winner!