Zijn er mensen die ervaring hebben met deze webshop? Heb er in het verleden wel eens besteld maar het is nu overgenomen. Ik heb wat vragen over bestelde preorders en krijg al een paar dagen geen contact met de webshop.
EDIT: net mail gehad van de nieuwe eigenaar!
Boardgameshop.nl
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Boardgameshop.nl
Laatst gewijzigd door Bart op vr 28 nov 2025, 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onderwerp gesplitst owv nieuwe uitbating webshop
Reden: onderwerp gesplitst owv nieuwe uitbating webshop
Recent speelde ik...

- BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
- Contacteer:
Re: Boardgameshop.nl
He Stijn!
Goed dat je het hier ook even meldde en ben blij dat ik je heb kunnen helpen
Boardgameshop.nl is inderdaad overgenomen en ik, als nieuwe eigenaar, wil er een zodanig succes van maken zoals nooit tevoren. Veel nieuwe functies, titels, voorraad, en andere handigheidjes moeten hierbij meehelpen.
Een Black Friday actie zoals nu t/m 1-dec loopt helpt natuurlijk ook mee
Mis je bepaalde titels? Laat je horen!
Goed dat je het hier ook even meldde en ben blij dat ik je heb kunnen helpen
Boardgameshop.nl is inderdaad overgenomen en ik, als nieuwe eigenaar, wil er een zodanig succes van maken zoals nooit tevoren. Veel nieuwe functies, titels, voorraad, en andere handigheidjes moeten hierbij meehelpen.
Een Black Friday actie zoals nu t/m 1-dec loopt helpt natuurlijk ook mee
Mis je bepaalde titels? Laat je horen!