Clank! Legacy 2: Acquistions Incorporated - Dark Magic - een recensie van Spellengek

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dagmar
Geheim Genootschap

Clank! Legacy 2: Acquistions Incorporated - Dark Magic - een recensie van Spellengek

Bericht door Dagmar »

Na het success van Clank! Legacy: Acquisitions Incorporated kon een vervolg niet uitblijven. En dus verscheen Clank! Legacy 2: Acquisitions Incorporated – Dark Magic. Het is wederom niet alleen een hele mond vol, maar ook een hele doos vol met borden, kaarten, doosjes, enveloppen en mooie miniaturen. Als je al dat materiaal ziet wat je tijdens het spel gaat ontdekken, dan weet je als Clank! Legacy veteraan al dat je goed zit.

Lees verder op: https://www.spellengek.nl/clanklegacy2/

Labels:
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Clank! Legacy 2: Acquistions Incorporated - Dark Magic - een recensie van Spellengek

Bericht door maxitaxi777 »

Leuke review! Ik heb deze met mijn vaste medespeler ook weer op tafel gezet, na het succes van Clank! Legacy 1. Wij hebben er wederom veel plezier aan beleefd, maar vonden het wel iets doorschieten. Vooral dat persoonlijke boekje per karakter voegde voor ons niet zoveel toe en aangezien je toch al een hoop moet opzetten, aanpassen en opruimen, voelde het eerste deel net wat gestroomlijnder. Dit maakte dat ik het eerste deel een 9.5 gaf en het tweede een 8, wat het natuurlijk nog altijd een erg geslaagd spel maakt :). Of ik een mogelijk deel 3 ook zou spelen, weet ik nog niet; Clank Catacombs komt iig wel regelmatig op tafel hier.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Clank! Legacy 2: Acquistions Incorporated - Dark Magic - een recensie van Spellengek

Bericht door pieter.schutz »

Wij hebben met veel plezier deel 1 doorgespeeld, en zijn nu bezig met een fanmade campaign (gevonden op BGG) waarbij je op eenzelfde manier doorspeelt maar met een campaign die geschreven is door een derde. Die weet de humor behoorlijk goed te vatten en is tot nu toe leuk.

We wachten nog even met deel twee tot de prijs wat verder zakt :D
Afbeelding