Wingspan Fan Packs bij 999 Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
SvAtje
- Standaard moderator
Wingspan Fan Packs bij 999 Games
999 Games gaat de Nederlandse uitgave van de Wingspan Fan Packs uitgeven. Het betreft een zestal packs met door fans gemaakte kaarten met Aziatische-, Britse-, Canadese-, Europese-, Nieuw-Zeelandse vogels en vogels uit USA.
De datum waarop deze Wingspan Fan Packs te koop zijn, is nu nog niet bekend. Binnenkort verschijnen ze op de website van 999 Games.
Website uitgever:
De datum waarop deze Wingspan Fan Packs te koop zijn, is nu nog niet bekend. Binnenkort verschijnen ze op de website van 999 Games.
Website uitgever:
Labels:
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Wingspan Fan Packs bij 999 Games
Goed nieuws. Ik hoorde al uit betrouwbare bron dat het wel na de zomer wordt waarschijnlijk. Een aanrader zijn ze wel, al deze nieuwe vogels met interessante eigenschappen. Wij spelen er al even mee en ze werken prima. Zie trouwens ook dit draadje hier op BSM
-
roubosga
- El Capitan
Inderdaad goed nieuws.
Dan zijn onze smeekbeden niet voor niets geweest.
Bedankt 999 Games.
Dan zijn onze smeekbeden niet voor niets geweest.
Bedankt 999 Games.
-
roubosga
- El Capitan
En binnen!
Als 999-Games meeleest: Hartelijk dank voor het inwilligen van ons verzoek om deze in het Nederlands uit te willen brengen.
Als 999-Games meeleest: Hartelijk dank voor het inwilligen van ons verzoek om deze in het Nederlands uit te willen brengen.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Goeie actie idd. Ben heel benieuwd hoe ze gaan lopen trouwens, gezien de tijd die er tussen de Engelse en Nederlandse uitgave zit. En ik ben benieuwd of ze nog iets gehad hebben aan de vertaling die Ben Spruit en ik in oktober vorig jaar reeds aan 999 hadden gestuurd. Niks meer op teruggehoord, maar dat was met name door Ben kant en klaar aangeleverd.roubosga schreef: wo 26 aug 2026, 14:10 En binnen!
Anyway... ze zijn mooi hè? Hoe vond je ze spelen? Bij ons zitten ze permanent door de betreffende werelddelen gemixt. Europa heeft dus nu maar liefst 50 nieuwe herkenbare vogels erbij.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hier ook binnen! En heel fijn, via de nieuwsbrief 20% korting, maar ook nog in de memberweek, dus nog 10% korting erbij. En gelijk met de gespaarde punten 2 Wingspan playmats erbij!
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ik gun je de korting Siepie, maar heb wel moeite met hoe 999Games zo wel de winkeliers (waar ze het ook van moeten hebben) buitenspel zet.
Soms hebben ze acties dat je iets exclusief kunt kopen bij de winkeliers, maar als je iets koopt via de site van 999Games spaar je voor korting (hoe meer je koopt, des te meer je korting gaat krijgen met die memberconstructie).
Mooi voor de consumenten die direct via de site van 999Games kopen, maar 999Games helpt zo dus wel de winkeliers om zeep want veel minder mensen kopen hierdoor direct bij de winkeliers.
Ik koop mijn versie bij een winkelier en ga indien deze winkelier tijd heeft een gesprekje aanknopen wat hij vindt van deze kortingen (memberconstructie voor kortingen via de website etc) die 999Games op hun eigen site online geeft aan consumenten.
Soms hebben ze acties dat je iets exclusief kunt kopen bij de winkeliers, maar als je iets koopt via de site van 999Games spaar je voor korting (hoe meer je koopt, des te meer je korting gaat krijgen met die memberconstructie).
Mooi voor de consumenten die direct via de site van 999Games kopen, maar 999Games helpt zo dus wel de winkeliers om zeep want veel minder mensen kopen hierdoor direct bij de winkeliers.
Ik koop mijn versie bij een winkelier en ga indien deze winkelier tijd heeft een gesprekje aanknopen wat hij vindt van deze kortingen (memberconstructie voor kortingen via de website etc) die 999Games op hun eigen site online geeft aan consumenten.
-
Patries
- Grote Dienaar
O ik heb de nieuwsbrief ook en had me ook aangemeld voor de mail als het beschikbaar zou zijn. Maar hoe kom ik dan aan die korting? Ik kan niet wachten totdat hij in de winkel ligt, want ik krijg het voor mijn verjaardag binnenkort 
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Er stond een kortingscode in de mail met de aankondiging.Patries schreef: vr 28 aug 2026, 15:35 O ik heb de nieuwsbrief ook en had me ook aangemeld voor de mail als het beschikbaar zou zijn. Maar hoe kom ik dan aan die korting? Ik kan niet wachten totdat hij in de winkel ligt, want ik krijg het voor mijn verjaardag binnenkort![]()
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Ik snap je punt. Alleen ik kom dus zelden in een winkel. Ik woon al in een gebied met uberhaupt weinig winkels. En een spellenwinkel is er dus al helemaal niet hier. Ik denk dat de dichtstbijzijnde in een plaats zit waar ik eigenlijk nooit kom. Dus ik doe al veel online kopen en bordspellen eigenlijk alles online. Daar zit een enkele keer ook wel een winkel bij die een fysiek filiaal heeft. Maar heel eerlijk, Crowdfinder is denk ik mijn grootste leverancier.WTULTC schreef: vr 28 aug 2026, 15:35 Ik gun je de korting Siepie, maar heb wel moeite met hoe 999Games zo wel de winkeliers (waar ze het ook van moeten hebben) buitenspel zet.
999 games koop ik niet heel vaak, maar toevallig wel alles van Wingspan er gekocht omdat ze steeds zo'n mooie aanbieding hadden.
-
roubosga
- El Capitan
Ik snap je Siepie.
Zelf woon ik 500 meter van De Betovering en DSV is ook bij mij in de buurt, dus daarom koop ik dus altijd mijn spellen via deze ondernemers.
Zelf woon ik 500 meter van De Betovering en DSV is ook bij mij in de buurt, dus daarom koop ik dus altijd mijn spellen via deze ondernemers.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Pura Vida schreef: vr 28 aug 2026, 08:36 Anyway... ze zijn mooi hè? Hoe vond je ze spelen? Bij ons zitten ze permanent door de betreffende werelddelen gemixt. Europa heeft dus nu maar liefst 50 nieuwe herkenbare vogels erbij.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
We hebben net gespeeld, Europa, Zuid Amerika (kolibries) en alle fan packs....het was heel veel nieuw voor ons, want we hadden geen van die ooit gespeeld! Ik kan moeilijk nog oordelen over de specifieke packs. En alles zit nu bijelkaar
Haal jij alles weer uit elkaar na het spelen?
-
Pura Vida
- Kardinaal
Soms. Na tig potjes met alles door elkaar heb ik onlangs weer alles gesorteerd. Vanavond Europa en Azië met de fan packs. Onze favo combi want bijna allemaal inheemse vogels. Daar spelen we dan tijdje mee, waarna we overspringen naar andere continenten.siepie schreef: vr 28 aug 2026, 17:06We hebben net gespeeld, Europa, Zuid Amerika (kolibries) en alle fan packs....het was heel veel nieuw voor ons, want we hadden geen van die ooit gespeeld! Ik kan moeilijk nog oordelen over de specifieke packs. En alles zit nu bijelkaar![]()
Haal jij alles weer uit elkaar na het spelen?
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ook hier is die in bezit. Morgen ga ik hem spelen. Waarschijnlijk alleen de vogels van de packs.
Omdat ik hem gepreored had bij de winkelier heb ik van hem 10% korting gekregen. Wist ik niet eens dat ik dit zou krijgen en ook spaar ik gelijk voor spaarpunten (korting).
Ik heb kort met hem gesproken over de korting die 999Games maar ook White Goblin via hun website zelf geven. Uiteraard vond hij dat wel wat van. Als de korting maar niet zo hoog is dat het niet interessant meer is om bij winkeliers te kopen.
@ Pura, respect dat je alles uit sorteert om met bepaalde combinaties te spelen. De combinatie basis plus alleen Europa is vind ik wellicht het beste. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar wel gecharmeerd van was.
Nu speel ik eigenlijk met alle kaarten en draaien we de stapel kaarten open waarmee we hebben gespeeld. Als alles na meerdere potjes voorbij is gekomen dan schud ik alles weer door elkaar.
Omdat ik hem gepreored had bij de winkelier heb ik van hem 10% korting gekregen. Wist ik niet eens dat ik dit zou krijgen en ook spaar ik gelijk voor spaarpunten (korting).
Ik heb kort met hem gesproken over de korting die 999Games maar ook White Goblin via hun website zelf geven. Uiteraard vond hij dat wel wat van. Als de korting maar niet zo hoog is dat het niet interessant meer is om bij winkeliers te kopen.
@ Pura, respect dat je alles uit sorteert om met bepaalde combinaties te spelen. De combinatie basis plus alleen Europa is vind ik wellicht het beste. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar wel gecharmeerd van was.
Nu speel ik eigenlijk met alle kaarten en draaien we de stapel kaarten open waarmee we hebben gespeeld. Als alles na meerdere potjes voorbij is gekomen dan schud ik alles weer door elkaar.