Bordspelletjes Café in Arnhem zoekt gezelligheid

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
TimestampArnhem
Joker

Bordspelletjes Café in Arnhem zoekt gezelligheid

Bericht door TimestampArnhem »

Hoi allemaal!

Wij willen ons graag even voorstellen: wij zijn Jeffrey, Dylan, en waakhond Baco van Timestamp, een bordspelletjescafé in het hart van Arnhem. Op de Korenmarkt. 🎲

Bij ons kun je gratis gebruikmaken van al onze bordspellen – van snelle partygames tot uitgebreide strategische spellen. Een groot deel van onze collectie kun je alvast bekijken op onze website: https://timestamp.nl

Je bent van woensdag t/m zondag van harte welkom om gewoon binnen te lopen tijdens onze openingstijden. Of je nu alleen komt, met vrienden, of spontaan wilt aansluiten bij anderen: er is altijd wel een tafel waar gespeeld kan worden.

Daarnaast willen we graag bouwen aan een gezellige en groeiende bordspellengroep. Ons doel is om een community te creëren waarin mensen elkaar makkelijk kunnen vinden, samen speelsessies kunnen plannen en nieuwe spellen (en spelers!) ontdekken.

Bij voldoende interesse kunnen we ook een WhatsApp-groep aanmaken, zodat het nog makkelijker wordt om met elkaar af te spreken en speelmomenten te organiseren.

Lijkt het je leuk om mee te doen of eens langs te komen? Je bent altijd welkom om binnen te lopen. Of reageer hier als we een Whatsapp groep moeten openen. Wellicht kunnen we binnenkort een leuke groep bij elkaar krijgen via bordspelmania?

Hopelijk tot snel aan tafel 🃏
— Team Timestamp
spotcatus
PIONier

Re: Bordspelletjes Café in Arnhem zoekt gezelligheid

Bericht door spotcatus »

Lijkt me leuk om eens te komen. Wanneer zijn er ook andere spelers?
TimestampArnhem
Joker

spotcatus schreef: di 19 mei 2026, 09:43 Lijkt me leuk om eens te komen. Wanneer zijn er ook andere spelers?
Gezellig! We willen binnenkort weer een avondje plannen waar je bij elkaar aanschuift. Lees je hier vaak mee? Dan kan ik het hier in een reactie plaatsen als de datum/tijd bekend is. :thumbup:
Spellie81
Uno

Bericht door Spellie81 »

Ik ben ook geïnteresseerd om een keer aan te sluiten, dus hoor graag een datum als die bekend is.
TimestampArnhem
Joker

Spellie81 schreef: zo 24 mei 2026, 12:05 Ik ben ook geïnteresseerd om een keer aan te sluiten, dus hoor graag een datum als die bekend is.
Gezellig. We hadden afgelopen zondag een Solo Game Night. Er was een kleine opkomst maar het was een leuke avond met spelletjes, een potje lasergamen (gratis), enz.

Over een paar weken doen we een avondje gewoon voor iedereen, solo of met meer maakt dan niet uit. Ik zal de datum en tijd hier posten in een reactie. Zal waarschijnlijk een woensdagavond worden om de week te breken, en niet zondagavond.

Deze was voor de leeftijd 20 tot 35 maar denk dat we dat gewoon los laten en kijken wat er gebeurd. :thumbup:

https://timestamp.nl/solo-game-night-ar ... ontmoeten/

Heb je nog favoriete spellen om eventueel te spelen die avond?
TimestampArnhem
Joker

Ik zou hier nog even terug komen met een update. We gaan het iets anders en grootser aanpakken.

Op woensdag 15 juli hebben we een nieuwe avond vol entertainment en plezier. Bordspellen spelen ook een rol. Je kan gewoon gezellig een bordspel er bij pakken en aan tafel zitten. Of kijken of je met andere gasten wilt aansluiten bij een bordspel.

Verder voegen we meer toe aan de avond. Onbeperkt lasergamen, gebruik van de karaoke ruimte, gebruik van de Crazy Pool, en onze host zal een leuke ronde Music Bingo draaien bij de bar.

Dit kost online €19,99 maar we willen leden van bordspelmania graag kennis laten maken met Timestamp. Dus als je binnen komt op 15 juli, geef aan bij de bar dat je via bordspelmania komt. En dan mag je kosteloos overal aan deelnemen deze editie. Consumpties uiteraard wel op eigen rekening. :thumbup:

Liever alleen voor de bordspellen komen mag ook zeker. Maar je kan er een leuke diverse avond van maken van 18:30 tot ongeveer 21:30. Het laatste uur zal DJ DCEY draaien voor extra good vibes. :clap:

Kom er gezellig bij en lees alles over onze Play Night Wednesday: https://timestamp.nl/play-night-wednesd ... sic-bingo/

Het is de eerste keer dat we zo'n event organiseren dus ook voor ons is het spannend en nieuw. Reageer even als je komt en met hoeveel personen. Dan kunnen we daar rekening mee houden.
DomusCasa
Website beheerder
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door DomusCasa »

TimestampArnhem schreef: za 20 jun 2026, 01:20 Dus als je binnen komt op 15 juli, geef aan bij de bar dat je via bordspelmania komt. En dan mag je kosteloos overal aan deelnemen deze editie.
Ik ben helaas verhinderd, maar bedankt voor dit initiatief, heel sympathiek!
TimestampArnhem
Joker

DomusCasa schreef: zo 21 jun 2026, 00:19
TimestampArnhem schreef: za 20 jun 2026, 01:20 Dus als je binnen komt op 15 juli, geef aan bij de bar dat je via bordspelmania komt. En dan mag je kosteloos overal aan deelnemen deze editie.
Ik ben helaas verhinderd, maar bedankt voor dit initiatief, heel sympathiek!
Wellicht lukt het de volgende editie. De datum daar van is ook bekend: 19 augustus. Altijd welkom en zelfde aanbod. :thumbup:
spotcatus
PIONier

Bericht door spotcatus »

Ik ga proberen te komen. Kan nog niet 100% zeker zeggen dat ik kom. Structureel kan ik geen 20 euro missen dus het gaat dan waarschijnlijk om een keer komen. Ik zou zelf liever een (bijna) gratis mogelijkheid gezien om gewoon alleen bordspellen te doen.