Vogelvrij ziet er helemaal uit als een spel van nu. Mooie vormgeving, natuurthema en standaard met hele mooie componenten die er uit zien als dure upgrades. Maar in tegenstelling tot veel spellen van nu is dit geen spel waar alle spelers lekker op hun eigen bordje bezig zijn om ongestoord hun plannen uit te voeren. In Vogelvrij draait alles namelijk om directe interactie en is in de strijd daarbij alles geoorloofd.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/vogelvrij/
Vogelvrij - een recensie van Spellengek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Vogelvrij - een recensie van Spellengek
Had deze op de radar, maar juist dat gemene zag ik niet zo zitten. Dat is met jouw adequate stuk nog duidelijker. Vogelvrij is schatplichtig aan El Grande, dat ik een erg goed spel vond, maar ook volstrekt willekeurig. Heel interactief inderdaad, maar nogal doelloos uiteindelijk. Met twee een zero sum game en met meer totale chaos. Dat lijkt Vogelvrij ook een beetje te hebben, als ik de recensie zo lees. Ik laat deze met een gerust hart liggen.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Re: Vogelvrij - een recensie van Spellengek
Als ik je reactie zo lees dan lijkt dit me inderdaad niet het spel voor jou. Ik vond zoveel chaos en interactie wel weer eens verfrissend en heb me prima met Vogelvrij vermaakt. Maar ik snap heel goed dat dit geen spel voor iedereen is.