Vanaf vandaag kun je tickets kopen voor spiel. Enkel losse dagen kaarten à 24 (early bird) of 25 (vanaf over 2 weken).
mijn tickets zijn gekocht (al vind ik het wel echt duur worden zo met die losse dagen kaarten). De prijs is flink gestegen weer. Dit gaat zeker een serieuze overweging worden voor volgend jaar wat we gaan doen met wellicht minder dagen want met overnachtingen en tickets wordt het een groot prijsje zo.
ticket verkoop gestart
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ticket verkoop gestart
~ Always look on the bright side of life ~

-
Stoopie
- Professor Pimpel
Re: ticket verkoop gestart
Ik heb mijn tickets ook binnen!
De prijs is 1,50 euro gestegen (van 22,50 naar 24 EarlyBird, 2024 was 22), dat noem ik niet perse flink, alles wordt duurder tenslotte. Wat natuurlijk wel scheelt, is dat er alleen nog maar dagkaarten zijn en geen 4-daagse kaarten, maar dat was vorig jaar ook al het geval.
De prijs is 1,50 euro gestegen (van 22,50 naar 24 EarlyBird, 2024 was 22), dat noem ik niet perse flink, alles wordt duurder tenslotte. Wat natuurlijk wel scheelt, is dat er alleen nog maar dagkaarten zijn en geen 4-daagse kaarten, maar dat was vorig jaar ook al het geval.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
het is vooral inderdaad dat ik nog vergelijk met de dauerkarte, die er vorig jaar ook al niet meer was. Ik snap het vanuit organisatie en vanuit commercieel perspectief, maar voor de veelbezoeker is dat wel echt jammer.Stoopie schreef: wo 22 jul 2026, 15:50 Ik heb mijn tickets ook binnen!
Anywhoo, de aanschaf van de tickets zorgt wel weer voor voorpret! Vooruit mijmeren over wat voor leuks er zal gaan komen, wie we tegenkomen, welke grappige dingen we zien (al dan niet spel gerelateerd). Wij hebben er weer zin in!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ook vanochtend weer kaartjes gekocht, net als vorig jaar voor 2 dagen. Voorheen altijd de 4 dagen ticket gekocht en dan halve dagen naar de beurs en de rest van de dag iets in de buurt doen.
Vind het ook wel prijzig worden, voor wat ik er nog uithaal de laatste paar keren. De drukte en slechte doorloop in Hal 3 was vorig jaar echt niet fijn voor mij (ASS). Afhankelijk van dit jaar dat ik volgend jaar misschien nog maar 1 dag ga met een overnachting ipv nu 2 dagen beurs/3 nachten hotel.
Vind het ook wel prijzig worden, voor wat ik er nog uithaal de laatste paar keren. De drukte en slechte doorloop in Hal 3 was vorig jaar echt niet fijn voor mij (ASS). Afhankelijk van dit jaar dat ik volgend jaar misschien nog maar 1 dag ga met een overnachting ipv nu 2 dagen beurs/3 nachten hotel.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"