Het zal niemand verbazen dat er een uitbreiding voor Forest Shuffle Dartmoor een uitbreiding is verschenen. Het is per slot van rekening een populair spel dat makkelijk uit te breiden is door er wat nieuwe kaartjes aan toe te voegen. Als de auteur en/of uitgever lui waren geweest hadden ze daarvoor gewoon wat ideeën kunnen recyclen uit het originele Forest Shuffle (of een van de uitbreidingen van dat spel). Maar dat hebben ze niet gedaan, er zit in deze kleine uitbreiding ook een nieuw idee verwerkt.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/forestshuffledartmoorexmoor/
Forest Shuffle Dartmoor: Exmoor - een recensie van Spellengek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Forest Shuffle Dartmoor: Exmoor - een recensie van Spellengek
Deze gaat zeker in huis komen. Heel benieuwd naar dat 'graven naar kaarten', lijkt me wel wat. Trucje is met succes bij andere kaartspellen toegepast.
Misschien ter aanvulling: net als in de basis, zijn de meeste afgebeelde planten en dieren weer heel herkenbaar, óók in de Lage Landen. De bronlibel en de baardvleermuis komen hier gewoon voor, net als de grote gele kwikstaart en de bonte vliegenvanger. Alleen naar de berghommel zal je lang moeten zoeken, maar ach, denk daar maar een steenhommel bij dan; die is zeer verwant en kun je wel in je eigen tuin vinden.
Misschien ter aanvulling: net als in de basis, zijn de meeste afgebeelde planten en dieren weer heel herkenbaar, óók in de Lage Landen. De bronlibel en de baardvleermuis komen hier gewoon voor, net als de grote gele kwikstaart en de bonte vliegenvanger. Alleen naar de berghommel zal je lang moeten zoeken, maar ach, denk daar maar een steenhommel bij dan; die is zeer verwant en kun je wel in je eigen tuin vinden.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Forest Shuffle Dartmoor: Exmoor - een recensie van Spellengek
Dit zijn voor mij nou echte selling points. Helaas viel de eerste Forest Shuffle thuis niet zo in de smaak en zelf vond ik het ondoenlijk om naast mijn eigen enorme bos ook nog eens het woud aan de overkant in de gaten te houden. Spelletje exit.Pura Vida schreef: ma 27 jul 2026, 08:15 Misschien ter aanvulling: net als in de basis, zijn de meeste afgebeelde planten en dieren weer heel herkenbaar, óók in de Lage Landen. De bronlibel en de baardvleermuis komen hier gewoon voor, net als de grote gele kwikstaart en de bonte vliegenvanger. Alleen naar de berghommel zal je lang moeten zoeken, maar ach, denk daar maar een steenhommel bij dan; die is zeer verwant en kun je wel in je eigen tuin vinden.
Maar ja, wezentjes uit eigen tuin…