Vampire: The Masquerade – Chapters (Helmond/Eindhoven en omstreken)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Nielske
Meeple

Vampire: The Masquerade – Chapters (Helmond/Eindhoven en omstreken)

Bericht door Nielske »

Hey allemaal,

Graag start ik een groep van 1 à 2 enthousiaste medespelers om samen Vampire: the Masquerade - Chapters te beginnen.

Vampire: The Masquerade – Chapters is een vooropgezette coöperatieve RPG-campaign (RPG-in-a-box) dat zich afspeelt in de duistere onderwereld van vampieren. Aan het begin van het spel kies je met welke vampier je speelt; het spel bevat 8 pre-made characters -allemaal vampier- met elk hun bijzonderheden. Elk character heeft een proloog waarin je het character én het spel leert kennen (tutorial). Naarmate het spel vordert, level je je character.
Het is een diepgaand verhaal vol keuzes, geheimen, tactische gevechten en onderzoeken. Elke beslissing die we maken beïnvloedt het verdere verloop van het verhaal.
Een voorproefje van het spel vind je op het officiële YouTube-kanaal van de maker Flyos.
  • Locatie: Jullie zijn welkom bij mij thuis, in het centrum van Helmond (op loopafstand van het station). Ik kan eventueel ook verplaatsen naar jouw locatie in de buurt! (Liefst dan binnen 30 minuten reistijd met auto.)
  • Regio: Helmond, Eindhoven of omliggende dorpen.
  • Wanneer: voorkeur gaat uit naar de woensdag- of donderdagavond.
  • Frequentie: liefst wekelijks. Kan ook om de week als dat beter uitkomt.
ijkt het je leuk om samen het verhaal in te duiken? Ik hoor graag van je!

Labels: