Hoi allemaal,
Een vraagje ik heb sinds december de vorsten van florence, echter zie ik er tegenop om het spel uit de kast te halen vanwege dat het speelmateriaal niet in de pasvorm van de doos past.
Hebben andere dat probleem ook, zo niet heb je het dan op een of andere manier opgelost?
Ik zit eraan te denken de plastic pasvorm weg te gooien, maar voelt ook weer zonde, ze zullen er toch wel over nagedacht hebben...toch?
vorsten van florence speelmateriaal in doos krijgen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
missiloon
- Munchkin
-
cab
- Burgemeester
Re: vorsten van florence speelmateriaal in doos krijgen
Dat laatste heb ik gedaan, maar er zijn manieren waarop het moet passen heb ik wel eens bij andere mensen gezien. Vooral de gebouwen moeten op een bepaalde manier in elkaar passen zodat alles goed in de doos past.missiloon schreef:Hoi allemaal,
Een vraagje ik heb sinds december de vorsten van florence, echter zie ik er tegenop om het spel uit de kast te halen vanwege dat het speelmateriaal niet in de pasvorm van de doos past.
Hebben andere dat probleem ook, zo niet heb je het dan op een of andere manier opgelost?
Ik zit eraan te denken de plastic pasvorm weg te gooien, maar voelt ook weer zonde, ze zullen er toch wel over nagedacht hebben...toch?
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Normaal zit bij andere spellen alles netjes in zakjes enzo. Maar bij dit spel mik ik alles lukraak in de doos en dan past het prima!!

-
El Capitan
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Zal binnenkort eens kijken hoe ik het gedaan heb 
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zou het kunnen dat er een verschillende inlay is bij de originele Alea/Rio Grande-versie en de latere heruitgave van o.a. QWG?El Capitan schreef:Bij mij past alles er wel goed in. Ik heb wel de Engels versie van Rio Grande.
-
cab
- Burgemeester
Dat is inderdaad het geval, volgens mij is er zelfs nog een klein verschil tussen de eerste QWG druk en de tweede maar dat weet ik niet zeker.Bart schreef:Zou het kunnen dat er een verschillende inlay is bij de originele Alea/Rio Grande-versie en de latere heruitgave van o.a. QWG?El Capitan schreef:Bij mij past alles er wel goed in. Ik heb wel de Engels versie van Rio Grande.
-
missiloon
- Munchkin
Ik heb idd de qwg versie en zoals op het plaatje de gebouwen in dat vak past... zo past dat bij mij niet te klein-laag vakje voor.. ik kan daar toch wel van balen je hebt toch zo´n lay/in om het netjes op te bergen lijkt me.
-
cab
- Burgemeester
Moet dus wel passen hoor, weet het zeker heb het zelf gezien bij mensen.missiloon schreef:Ik heb idd de qwg versie en zoals op het plaatje de gebouwen in dat vak past... zo past dat bij mij niet te klein-laag vakje voor.. ik kan daar toch wel van balen je hebt toch zo´n lay/in om het netjes op te bergen lijkt me.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Ik heb een aantal onderdelen onder de plastic inlay gelegd, dan past het er allemaal makkelijk in, alhoewel het niet de schoonheidsprijs verdient.