Vorig jaar is er wederom een nieuwe spellenbeurs in Nederland geïntroduceerd: Spellen aan Zee.
Mede dankzij de inzet van de vele sponsoren, standhouders en vrijwilligers was het een groot succes. Met meer dan 400 bezoekers en een succesvol NK kolonisten. Ook dit jaar is er weer een Spellen aan Zee beurs. De organisatie geeft aan dat men veel heeft kunnen leren van vorig jaar dat met zich dit jaar weer volledig gaat inzetten om er een succesvolle beurs van te maken.
Voor de mensen die er in 2010 bij waren zal het snel genoeg duidelijk zijn dat er een aantal dingen zijn aangepast. Het belangrijkste verschil is de locatie. Spellen aan Zee 2011 zal gehouden worden in Sporthal Ockenburgh in Den Haag. Dit is een locatie met één grote beurszaal van ruim 1000m2 en een aparte wedstrijdzaal. Parkeren ( zowel gratis als betaald), catering en andere faciliteiten zijn hier voldoende aanwezig.
De beurs vindt dit jaar plaats op 3 en 4 september.
Ook dit jaar zal men in samenwerking met een grote uitgever weer een belangrijke wedstrijd organiseren, maar ook de “kleinere” activiteiten zoals de Bring & Buy stand, kleine wedstrijdjes en de spellen speurtocht voor de kinderen krijgen de volle aandacht.
Kijk voor mee info op http://www.spellenaanzee.nl/
Nieuwe locatie Spellen aan Zee 2011
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nieuwe locatie Spellen aan Zee 2011
Nu echt bijna letterlijk Spellen aan Zee: 10 minuten wandelen en je zit op het strand
. Lang niet geweest in Ockenburgh (20 jaar ofzo), ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
klinkt positief allemaal! leuk!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Johanna
- Caballero
Ik vond het een erg leuke beurs en ga zeker proberen weer te gaan. Wellicht te combineren met een heerlijke strandwandeling... mmmm lijkt me wel wat.
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Een nieuwe locatie is inderdaad heel fijn. Ook fijn dat het nog steeds mogelijk is om gratis te parkeren.
Vond vorig jaar de beurs al heel leuk. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het met deze nieuwe locatie nog beter wordt. Want die kleine ruimtes was vorig jaar mijn enige minpunt.
Wij gaan er zeker heenkomen.
Vond vorig jaar de beurs al heel leuk. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het met deze nieuwe locatie nog beter wordt. Want die kleine ruimtes was vorig jaar mijn enige minpunt.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Klein beginnen is helemaal niet ergZzinderella schreef: Want die kleine ruimtes was vorig jaar mijn enige minpunt.
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
aicirtap
- Critico
Leuk zeg
Ik vond het vorig jaar ook een prima beurs.
En inderdaad even lekker spelen en daarna nog even naar strand, was prima combi vorig jaar 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Hageneesje
- PIONier
Ik zag op de site dat ze het nk dominion gaan doen!
Ik moet nog wel een beetje oefenen
maar ik denk dat ik me ga inschrijven...
Meer gegadigden? Tips?
Cheers, hageneesje
Ik moet nog wel een beetje oefenen
Meer gegadigden? Tips?
Cheers, hageneesje
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik ben al geruime tijd aan het denken om een Dominion-tornooi te organiseren. Mss moet ik er dan onmiddellijk een officieel Vlaams of Belgisch kampioenschap van maken. Ik laat het nog wat broeden. Een dergelijk tornooi zou ik willen in elkaar zitten hebben tegen het najaar 2011. Tips zijn welkom want ik heb geen ervaring in het organiseren van tornooien.