War on Terror van TerrorBull

Op zoek naar advies, regelvragen, speltips, spel dat lijkt op, ...

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

ravinck
Party Animal

War on Terror van TerrorBull

Bericht door ravinck »

is een spel dat me leuk lijkt. verguisd en geprezen. zijn er mensen die deze gespeeld hebben? is het leerzaam? is het leuk?
Afbeelding

Labels:
Piet
Beheerder

Re: War on Terror van TerrorBull

Bericht door Piet »

ravinck schreef:is een spel dat me leuk lijkt. verguisd en geprezen. zijn er mensen die deze gespeeld hebben? is het leerzaam? is het leuk?
Ik heb er geen idee van, maar ik kocht het bij de release voor onze spellenclub. Telkens wanneer wij het meebrengen naar de spellenavond, wordt het gespeeld door een groepje jonge gasten die er wild van zijn. Maar ik heb er mij zelf nog nooit aan gewaagd.
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

Neem Risk. Haal daar de persoonlijke legers uit. Vervang deze door zwarte legers (terroristen) die door iedereen bestuurd kunnen worden. Bouw wat steden, krijg geld uit olie en zie je steden tot stof vergaan door terroristen die (je zelf getraind hebt) te keer gaan.

De terroristen bestuur je met kaarten op je hand. Niet te serieus nemen, lekker elkaar etteren en proberen je overwinningspunten te verzamelen zonder terug geschoten te worden.

Als je helemaal tot poep geslagen wordt, kan je ook kiezen om terrorist te worden, dan win je wanneer je alle anderen van het bord drukt.

Leuk! :D
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
Barad_the_dwarf
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: BGG Admin
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Barad_the_dwarf »

een keer gespeeld, heb me goed geamuseerd, het spel zelf was niet zo spectaculair maar wel gezellig. maar ik heb het meeste lol gehad met de bivakmuts. bij de andere spellen die avond heb ik ook zitten klagen dat ik geen bivakmuts meer had.
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Heb 'm zelf ook en helaas maar 1x gespeeld. Die speelsessie verliep niet echt lekker, dus 1 tip: speel 'm niet met meerdere vrouwen die uiteindelijk toch niet zo van 'knokspellen' houden.

Ik wil 'm heel graag nog een keer doen met een paar cynische, licht overmoedige kerels en een krat bier om de impulsen en de bijbehorende 'broeha!' tabletalk te stimuleren. Dan istie op zijn best denk ik.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

MikeBzonderpuntje schreef:Ik wil 'm heel graag nog een keer doen met een paar cynische, licht overmoedige kerels en een krat bier om de impulsen en de bijbehorende 'broeha!' tabletalk te stimuleren.
Iemand riep mij?
:twisted:
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Kom maar op! En inmiddels heb ik One more barrel ook al een keer gespeeld, en ik weet nu helemaal zeker dat je die ook wilt doen....