Runebound: wat zijn jullie ervaringen met het spel?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
wanderer
- Meeple
Runebound: wat zijn jullie ervaringen met het spel?
Wie kan me er wat meer over vertellen? Een link naar een andere site voor uitleg is ook goed. Maar leuke of minder leuke ervaringen met het spel zijn zeer welkom.
Ik twijfel namelijk of ik het zal aanschaffen.
Ik twijfel namelijk of ik het zal aanschaffen.
Labels:
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Had je hier al gekeken?
http://www.boardgamegeek.com/game/21523
IK heb persoonlijk nog geen ervaring met het spel, behalve dat ik er een paar keer mee in mijn handen heb gestaan in de winkel.
http://www.boardgamegeek.com/game/21523
IK heb persoonlijk nog geen ervaring met het spel, behalve dat ik er een paar keer mee in mijn handen heb gestaan in de winkel.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Mijn medewebmaster Peter Hein is wild entiousiast over Runebound. Kijk maar naar de recensie die hij er over geschreven heeft op spellengek. Ik vond het zelf best een leuk spel, maar de speelduur is mij veel te lang. Bij dit spel zou ik adviseren om te proberen het eerst ergens eens uit te proberen voor je het koopt, bijvoorbeeld op de ducosim beurs.
-
cab
- Burgemeester
Als je de nederlandse basisset hebt kun je er dan wel de engelse uitbreidingssets bij gebruiken?
Volgens mij zijn er namenlijk geen uitbreidingen in het nederlands uit.
Zit zelf te twijfelen of ik het spel zal kopen en als ik het koop in het nederlands of engels, volgens mij zijn er niet echt nederlandse uitbreidingen maar wel heel wat engelse, dus ben ik geneigd het engelse spel te kopen maar als ze nou precies hetzelfde zijn maakt het ook weer niet veel uit.
Wie weet er meer van?