Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Ook hier moet maar weer eens wat van de verkoopstapel daadwerkelijk verkocht worden. Verzenden kan (verzendkosten koper) of ophalen op ducosim za 14 mei (of volgende ). Ruilen kan eventueel ook.
Tja over pandemic zit ik nog steeds te dubben, maar heb eigenlijk eerst 2 anderen op het verlanglijstje staan die ik liever wil en moet beetje op de centjes letten. We hebben ook momenteel even geen jarigen in de spelgroep van ons, anders was dat nog n optie
aicirtap schreef:Tja over pandemic zit ik nog steeds te dubben, maar heb eigenlijk eerst 2 anderen op het verlanglijstje staan die ik liever wil en moet beetje op de centjes letten. We hebben ook momenteel even geen jarigen in de spelgroep van ons, anders was dat nog n optie
Je bent toch onlangs jarig geweest... en nu nog verhuisd ook! Als gecombineerd verjaars/housewarming cadeau kan dat best (moet er natuurlijk wel housewarming komen ). Ik haal m wel even van de lijst af
aicirtap schreef:Tja over pandemic zit ik nog steeds te dubben, maar heb eigenlijk eerst 2 anderen op het verlanglijstje staan die ik liever wil en moet beetje op de centjes letten. We hebben ook momenteel even geen jarigen in de spelgroep van ons, anders was dat nog n optie
Je bent toch onlangs jarig geweest... en nu nog verhuisd ook! Als gecombineerd verjaars/housewarming cadeau kan dat best (moet er natuurlijk wel housewarming komen ). Ik haal m wel even van de lijst af
O dat is wel super lief! Bedankt alvast! Ja er komt nog een feestje (housewarming en verjaardag in 1), waarschijnlijk ergens in juli. Even afwachten wanneer de nieuwe keuken komt, dat weet ik komende week.