Spellenclub Drachten

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
trebsjig
PIONier

Spellenclub Drachten

Bericht door trebsjig »

Er worden binnenkort bordspelavonden georganiseerd in Drachten. Er is een hyves aangemaakt "spellenclub drachten". Op deze hyve kan je je aanmelden en krijg je vanzelf bericht wanneer en waar er wordt gespeeld. Naar mijn weten is er nog geen spellenclub in Drachten, dus meld je aan voor veel spelplezier.
tot snel
spellenclub drachten
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Re: Spellenclub Drachten

Bericht door P.T. »

Leuk :) je kunt je club evt ook hier aanmelden, onder "mijn profiel" en dan "spellenverenigingen" :)

Mocht je op zoek zijn naar een eigen forum op internet, kun je dit eens lezen: http://www.bordspelmania.eu/spellenclubs/topic3138.html
rife
Professor Pimpel

Bericht door rife »

pb-tje gestuurd.
Winnen is niet het doel als je maar speelt om te winnen.
UCP spellenclub
Locomotief

Bericht door UCP spellenclub »

Ik denk dat jullie het al wel weten maar in Leeuwarden zit ook spellenvereniging UCP. We komen elke vrijdagavond samen en jullie zijn natuurlijk welkom om een keer aan te schuiven bij ons.