Ok, dus je hebt Dominion en dominion intrige al een tijdje in de kast staan en bent een veelvuldig speler van het spel. Ook komen er geregeld potjes met 5 en 6 personen voorbij... Waarom zitten er maar 12 koloniën in de uitbreiding van Welvaart???
Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben gevonden? Anders dan het kopen van 2 dozen welvaart?
Dominion Welvaart: Maar 12 Kolonies!!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Re: Dominion Welvaart: Maar 12 Kolonies!!
Omdat deze vraag zeker ook gesteld gaat worden hier aan de balie heb ik even rondgeneusd. Maar blijkbaar gaan ze er van uit dat je Welvaart alleen combineert met het basisspel, dus vier spelers. Beetje jammer! Je zou de lege kaarten die er bij zitten kunnen gebruiken als oplossing...
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
16 Feet Pauly
- Critico
ja dat schoot mij gisteren ook te binnen, om de blanco's te gebruiken.Sebastiaan schreef:Omdat deze vraag zeker ook gesteld gaat worden hier aan de balie heb ik even rondgeneusd. Maar blijkbaar gaan ze er van uit dat je Welvaart alleen combineert met het basisspel, dus vier spelers. Beetje jammer! Je zou de lege kaarten die er bij zitten kunnen gebruiken als oplossing...
Volgens mij staat er ook het nodige over op bgg, en die zeggen provincies aanvullen en kolonies gewoon 12 laten, die worden toch niet zo gauw genomen in een 5 of 6 speler spel. Maar als ik met 4 speel is het spel voorbij dankzij de kolonies die op zijn en niet de provincies. mss die kolonies opnemen in de 4 stapels leegraak sets??
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Met welvaart gaat het inderdaad rap met de koloniën. Leegraaksets? (Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen in de handleiding. het is ook alweer zo lang geleden dat ik die heb open geslagen16 Feet Pauly schreef:ja dat schoot mij gisteren ook te binnen, om de blanco's te gebruiken.Sebastiaan schreef:Omdat deze vraag zeker ook gesteld gaat worden hier aan de balie heb ik even rondgeneusd. Maar blijkbaar gaan ze er van uit dat je Welvaart alleen combineert met het basisspel, dus vier spelers. Beetje jammer! Je zou de lege kaarten die er bij zitten kunnen gebruiken als oplossing...
Volgens mij staat er ook het nodige over op bgg, en die zeggen provincies aanvullen en kolonies gewoon 12 laten, die worden toch niet zo gauw genomen in een 5 of 6 speler spel. Maar als ik met 4 speel is het spel voorbij dankzij de kolonies die op zijn en niet de provincies. mss die kolonies opnemen in de 4 stapels leegraak sets??
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ik denk dat hij suggereert om de koloniën mee te nemen in het aantal stapeltje koninkrijkskaarten dat op moet zijn om het einde van het spel in te luiden.Sebastiaan schreef: Met welvaart gaat het inderdaad rap met de koloniën. Leegraaksets? (Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen in de handleiding. het is ook alweer zo lang geleden dat ik die heb open geslagen

-
16 Feet Pauly
- Critico
Ja klopt bedankt voor de verduidelijkingTjoek schreef:Ik denk dat hij suggereert om de koloniën mee te nemen in het aantal stapeltje koninkrijkskaarten dat op moet zijn om het einde van het spel in te luiden.Sebastiaan schreef: Met welvaart gaat het inderdaad rap met de koloniën. Leegraaksets? (Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen in de handleiding. het is ook alweer zo lang geleden dat ik die heb open geslagen