A Dance With Dragons

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

BaSL
Team Bordspelmania

A Dance With Dragons

Bericht door BaSL »

George R.R. Martin - A Dance with Dragons / Vanaf 12 juli

Heeft iemand enig idee hoe dit gepubliceerd gaat worden? Ik zit met alle paperbacks en ik heb straks het liefst A Dance With Dragons in dezelfde uitvoering. staat wel zo mooi; leest ook makkelijker. Maar zie ik het goed dat er eerst enkel hardcovers uitkomen? En dat we dan nog maanden moeten wachten op de paperbacks?

Iemand enig idee?
Afbeelding
Pedro777
Condottiërre

Re: A Dance With Dragons

Bericht door Pedro777 »

Van de eerste boeken had ik ze ook allemaal in paperback. Maar dan zat er een ongelofelijk lange periode tussen die boeken en 'Een Feestmaal voor Kraaien'. Op het moment dat de nederlandse vertaling uitkwam hebben ze alle voorgaande boeken ook maar eens in een hardcover gegooid. Resultaat, mijn reeks klopt ook niet meer qua lay-out. Behoorlijk irritant.
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door thexkid »

Zo gaat dat jammer genoeg meestal wel, ja. Ik heb ook de paperbacks en zal ook nu weer op de paperback wachten. Zo'n hardcover is gewoon niet praktisch, helemaal niet met dit aantal bladzijden. Ik vond het bij feast for crows ook al jammer dat ze hem niet hadden in de bantam uitvoering waarin ik de eerste 3 delen had (die met de plaatjes voorop). Die vond ik veel mooier!
Afbeelding
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Ik zit trouwens net te bedenken. A Song of Ice and Fire is gepland als een zvendelig reeks. Als hij aan dit tempo blijft schrijven, dan zullen mss niet alle zeven delen effectief verschijnen.
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door thexkid »

Die kans is er inderdaad. Helemaal nu hij zich bezig houdt met scripts schrijven voor de serie... Dat zou wel erg tragisch zijn, ookal kan ik me sowieso geen einde voorstellen van dit epos.
Behalve dan dat alle personages op een gegeven moment omgekomen zijn. :D
Afbeelding