Nightfall promo kaarten samen bestellen?

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Drekster2001
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: El Duderino

Nightfall promo kaarten samen bestellen?

Bericht door Drekster2001 »

Ik weet niet precies waar ik dit kwijt moet, maar als rechtgeaarde Nightfall fan ga ik deze week de promokaarten Lisaveta Florescu and Shadow Seven bestellen bij de Alderac shop in Amerika.
Deze 2 kaarten kosten samen slechts 1 dollar, maar de verzendkosten zijn al 7 dollar en deze gaan marginaal omhoog als je meer kaarten besteld (7 dollar voor 1 pakketje, 10 dollar voor 2 pakketjes, 12 dollar voor 3... etc...)

Zijn er wellicht nog andere geinteresseerden waarvoor ik deze kaarten kan bestellen en waarbij we de verzendkosten dus kunnen delen?
Het lijkt mij het slimst als de bestelde kaarten opgehaald worden in Heemskerk of Utrecht: anders heeft het geen zin om ze voor je te bestellen aangezien de verzendkosten in Nederland dan ook nog gaan meespelen :)

Ik hoor het graag! :D
Laatst gewijzigd door Drekster2001 op di 19 jul 2011, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Novioron
Locomotief
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nightfall promo kaarten samen bestellen?

Bericht door Novioron »

Je hebt een PB!