Dag iedereen,
ik zit een weekje in Edinburgh op vakantie. In de plaatselijke spellenwinkel zag ik twee dingen die mijn interesse wekten. Ik heb op BGG al wat informatie ingewonnen maar had graag even gehoord of iemand hier op het forum ervaring had met één of allebei (van) die spellen. Kwestie van geen al te zotte kosten te maken.
Ze verkopen trouwens ook een masterprint van Era of Inventions. Heeft iemand die van doen? Zeg gerust wat je er maximaal voor wil betalen en ik breng hem voor je mee als het spel goedkoper blijkt te zijn.
Mocht je mij kunnen een duwtje in de rug geven of met alle macht tegenhouden, doe gerust.
Hammer of the Scots - Betrayal at the house on the Hill
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cherksken
- Professor Pimpel
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Re: Hammer of the Scots - Betrayal at the house on the Hill
Hammer of the Scots is een fantastisch spel, een flinke aanrader, mijn favoriete block- game van Columbia Games.
Gewoon kopen zeg ik: mocht je er niks aan vinden, dan kan je het altijd aan mij kwijt: ik heb nog twee vrienden die het zonder blikken of blozen van je over willen nemen.
Betrayal is een leuk spel, maar in het genre ken ik betere spellen. Het verraad-deel komt in een aantal andere spellen mijns inziens veel meer tot zijn recht.
Hou je ons op de hoogte van wat het is geworden?
Gewoon kopen zeg ik: mocht je er niks aan vinden, dan kan je het altijd aan mij kwijt: ik heb nog twee vrienden die het zonder blikken of blozen van je over willen nemen.
Betrayal is een leuk spel, maar in het genre ken ik betere spellen. Het verraad-deel komt in een aantal andere spellen mijns inziens veel meer tot zijn recht.
Hou je ons op de hoogte van wat het is geworden?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mooi -als het weer wat meevalt-cherksken schreef:ik zit een weekje in Edinburgh op vakantie.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hammer of the Scots vind ik erg goed, echt z'n geld waard.
-
cherksken
- Professor Pimpel
Het is Hammer of the Scots geworden. Ik hoop het in de loop van onze trip nog te kunnen spelen. De spelregels zien er alvast overzichtelijk en doenbaar uit.
Die Betrayal heb ik gelaten voor wat het was
en die Era of Inventions kost 40 Pond (of was het 30, ik ben ineens aan het twijfelen), een hoop geld dus...
Die Betrayal heb ik gelaten voor wat het was
en die Era of Inventions kost 40 Pond (of was het 30, ik ben ineens aan het twijfelen), een hoop geld dus...
-
Dierik
- Erelid
Goede keuscherksken schreef:Het is Hammer of the Scots geworden. Ik hoop het in de loop van onze trip nog te kunnen spelen. De spelregels zien er alvast overzichtelijk en doenbaar uit.
-
ruudlam
- Matroos
Welke andere spellen zijn dat dan? Ik vind Betrayal namelijk ook leuk, maar als er betere zijn is dat natuurlijk mooi meegenomen.Drekster2001 schreef: Betrayal is een leuk spel, maar in het genre ken ik betere spellen. Het verraad-deel komt in een aantal andere spellen mijns inziens veel meer tot zijn recht.
Groeten Ruud