Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tjoek schreef:Ik heb BGG Mobile maar kort gehad. Ben vrij snel overgestapt op BoardGameGeek. Deze bevalt me uitstekend! Alleen ben ik benieuwd of iemand weet hoe ik gespeelde spellen kan opvragen...
Zo te zien kan je alleen gespeelde spellen opslaan vanaf de pagina van het betreffende spel, maar ze bekijken lukt me tot nu toe niet. Zou wel handig zijn.
Je kan de xmp api van bgg gebruiken om zelf iets te bakken qua aantal keer gespeeld.
Zie bv: link Die heb ik even snel gemaakt vandaar dat het er nog niet helemaal toppie uit ziet.
spellenclubapeldoorn schreef:
Je kan de xmp api van bgg gebruiken om zelf iets te bakken qua aantal keer gespeeld.
Zie bv: link Die heb ik even snel gemaakt vandaar dat het er nog niet helemaal toppie uit ziet.
Dat ziet er goed uit! Dit moet ik onthouden voor als ik ooit nog toe kom om mijn eigen bordspellen recentie site af te maken... Dat kost stiekem toch best veel tijd
lol das super simpel als je al je reviews in bbg schrijft wordt het echt heeeel simpel. gewoon alles ophallen via de bgg xml api en beetje vormgeven en klaar.
spellenclubapeldoorn schreef:beetje vormgeven en klaar.
Nouja dat vormgeven wil bij mij meestal wel even duren. Bovendien wil ik dan weer allerlei zoekfuncties etc. aan de site toevoegen. Misschien moet ik gewoon wat klein beginnen. Bovendien kost het reviewen van spellen ook aardig wat tijd en heb ik weinig reviews kant en klaar liggen. Maar het blijft een leuke ToDo
spellenclubapeldoorn schreef:beetje vormgeven en klaar.
Nouja dat vormgeven wil bij mij meestal wel even duren. Bovendien wil ik dan weer allerlei zoekfuncties etc. aan de site toevoegen. Misschien moet ik gewoon wat klein beginnen. Bovendien kost het reviewen van spellen ook aardig wat tijd en heb ik weinig reviews kant en klaar liggen. Maar het blijft een leuke ToDo
Gebruik voor je zoek en/of je autocomplete dingen gewoon jquery pats boem klaar is kees ik zeg combineren van spullen is super om snel dingen voor elkaar te krijgen.
spellenclubapeldoorn schreef:
Gebruik voor je zoek en/of je autocomplete dingen gewoon jquery pats boem klaar is kees ik zeg combineren van spullen is super om snel dingen voor elkaar te krijgen.
jquery is een soort geavanceerde laag over javascript om gemakkelijk via ajax bijvoorbeeld resultaten op te halen?? (it's been a while...)