Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tja,
vorig jaar pas voor de eerste keer naar Eindhoven afgereist... nou ja voor het spellenspektakel dan, want voor dat ene spel genaamd voetbal had ik me al vaker in de lichtstad gewaagd...
heb me toen enorm vermaakt op het spellenspektakel, maar was toch wel benieuwd wat we daar dit jaar allemaal weer voor nieuws kunnen / mogen verwachten...
want als het genoeg leuke dingen zijn, dan ga ik mensen om me heen weer gek maken net zolang tot ze beloven mee te gaan
iemand al spellennieuws?
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
Ik kan dit jaar misschien niet komen...
Volgens mij is het in de herfstvakantie, toch? het laatste weekend daarvan...
Herfstvakantie is voor mij altijd een duik-weekje Spanje, en ik kom zaterdag of zondag terug... Dan kan ik zondag missch nog naar een beurs, en dan moet ik kiezen tussen Eurospoor (modeltreinbeurs) of Spsp...
Misschien wordt het dan lekker rustig, dan kan je overal makkelijk spelletjes spelen, en kan ik als rolstoelduwer makkelijk langs alles en iedereen manoevreren