Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Elk jaar op het spellenspektakel spreek ik er wel een paar... spelers uit het zuiden van het land en dan specifiek uit de regio Roosendaal/Breda. Het lijkt me een leuk idee om deze contacten uit te breiden i.p.v. te wachten tot het volgende spellenspektakel.
Dus: zijn er spelers in de buurt van Roosendaal/Breda, die het leuk om eens af te spreken om wat spellen te spelen.... Zelf beschik ik over ruim 200 spellen, dus keuze genoeg. Ik heb niet de behoefte om een spellenvereniging op te richten, maar om gewoon wat met te spelen met mensen uit de buurt....
Je zou werkelijk verwachten dat het in een studentenstad, zeker met zo'n techneutenuniversiteit (ik kom er zelf vandaan en heb dus recht van spreken ), stikt van de studenten die met grote regelmaat een bordspel doen.
cymric schreef:Je zou werkelijk verwachten dat het in een studentenstad, zeker met zo'n techneutenuniversiteit (ik kom er zelf vandaan en heb dus recht van spreken ), stikt van de studenten die met grote regelmaat een bordspel doen.
Klopt, maar veel (techniek)studenten vallen in een doelgroep waar ik niet echt medespelers in zoek. Wat moet een vader van twee jonge kinderen met een groepje technogeeks van rond de 20?