Gratis parkeren bij het spellenspektakel?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Dierik
- Erelid
Gratis parkeren bij het spellenspektakel?
Dit jaar ga ik voor het eerst twee dagen naar Eindhoven. Kan iemand aangeven waar je in Eindhoven gratis kunt parkeren en toch niet te ver hoeft te lopen naar het beursgebouw?
Labels:
-
Vogeltje
- Garnaal
Nu moet ik niet mijn eigen parkeerpaats gaan verraden he
Ik weet niet hoe bekend je in Eindhoven bent, maar langs de Boschdijk kun je gratis parkeren. Nu is de Boschdijk een hele lange straat en moet je dus wel in de buurt van het beursgebouw een plekje zoeken.
Daarnaast kun je ook altijd wel een plekje vinden in de woonwijk nabij het Philips stadion. Ook daar is het gratis parkeren en hooguit 15 minuten lopen (tenzij je aan de verkeerde kant van het stadion staat).
Ik weet niet hoe bekend je in Eindhoven bent, maar langs de Boschdijk kun je gratis parkeren. Nu is de Boschdijk een hele lange straat en moet je dus wel in de buurt van het beursgebouw een plekje zoeken.
Daarnaast kun je ook altijd wel een plekje vinden in de woonwijk nabij het Philips stadion. Ook daar is het gratis parkeren en hooguit 15 minuten lopen (tenzij je aan de verkeerde kant van het stadion staat).
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Dierik
- Erelid
Vogeltje, bedankt voor je snelle reactie. Met het stratenboek kom ik er denk ik wel uit.
Tsaar, ik heb een auto van de zaak en daarbij is het erg lastig om vanuit Emmeloord de trein te nemen. Dan zou ik eerst met de bus naar Lelystad of Kampen moeten gaan. Daar kan je dus rustig een halve dag voor uittrekken. En als je er dan om 9:30 uur wilt zijn valt dat dus al meteen af.
Tsaar, ik heb een auto van de zaak en daarbij is het erg lastig om vanuit Emmeloord de trein te nemen. Dan zou ik eerst met de bus naar Lelystad of Kampen moeten gaan. Daar kan je dus rustig een halve dag voor uittrekken. En als je er dan om 9:30 uur wilt zijn valt dat dus al meteen af.
-
Jerome
- Gouverneur
-
Dierik
- Erelid
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl