Wie wil zijn net gekochte Eclipse al weer verkopen? Ruilen kan ook.
Groeten kasper
Gezocht: Eclipse
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: Gezocht: Eclipse
Nogmaals dezelfde oproep. Eclipse mensen. Wie helpt me. Dit spel is op grote schaal verkrijgbaar.
Zo moeilijk moet het toch niet zijn. 
-
darkman
- Garnaal
Een spel wat nog geen maand op de markt is en minimaal 60,- in aanschaf kost zal door heel weinig mensen al na 1 of 2 weken in de verkoop worden gezet, lijkt mij zo. Spellen voor deze prijs worden meestal niet aangeschaft zonder eerst wat research te hebben gedaan. Er zal dus vrijwel geen sprake zijn van impuls aankoopjes.
Als je 2 dagen na je eerste oproep nog geen reactie hebt gehad en daarvan onrustig wordt is het misschien een beter idee om gewoon een nieuw exemplaar te kopen want ik voorzie komende weken nog geen aanbieder van een 2ehands exemplaar.
Mogelijk zit ik er natuurlijk helemaal naast.......
Als je 2 dagen na je eerste oproep nog geen reactie hebt gehad en daarvan onrustig wordt is het misschien een beter idee om gewoon een nieuw exemplaar te kopen want ik voorzie komende weken nog geen aanbieder van een 2ehands exemplaar.
Mogelijk zit ik er natuurlijk helemaal naast.......
-
purperendraak
- Joker
Voor wie het spel nog zoekt, er is weer een beperkte hoeveelheid te krijgen bij (waarschijnlijk) de betere spellenspeciaalzaken. Wij hadden vier exemplaren vanmiddag, nu nog twee...