Fresco - The Bishop's Favor
Buy!

7 Wonders - Manneken Pis
Buy!

Panic Station - Survival Kit

Ghost Stories - The Guardhouse Expansion
Buy!
Bekijk de volledige nieuwe collectie hier!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

dan moet je nog even geduld hebben zie ik... :'( ik had eigenlijk verwacht dat die er ook tussen zou staan. Nou ja... geduld is een schone zaakSeabie schreef:Ik wacht eigenlijk nog op Dominion - Gouverneur.
Die wil ik ook nog hebben. Overlaatst schafte ik nog Dominion - Walled Village aangeschaft. In brievenbus zat Black Market in de plaats. Maar ze hebben Walled Village alsnog opgestuurd, zonder extra kosten.Seabie schreef:Ik wacht eigenlijk nog op Dominion - Gouverneur.
Deze schijnt eerdaags wel beschikbaar te komen. Daar zit ik ook op te wachtenSeabie schreef:Ik wacht eigenlijk nog op Dominion - Gouverneur.

Welke bedoel je?spellenclubapeldoorn schreef: Ben nog opzoek naar alle kleine uitbreidingen van 7 Wonders
als je ze kwijt wil pm even
7 Wonders: Manneken Pis PromoMisth schreef:Welke bedoel je?spellenclubapeldoorn schreef: Ben nog opzoek naar alle kleine uitbreidingen van 7 Wonders
Vroeg me gewoonweg af of ik niet wat gemist hadspellenclubapeldoorn schreef:7 Wonders: Manneken Pis PromoMisth schreef:Welke bedoel je?spellenclubapeldoorn schreef: Ben nog opzoek naar alle kleine uitbreidingen van 7 Wonders
7 Wonders: Catan Island
7 Wonders: Leaders - Stevie Wonder
Die staat al op mijn lijst je jaMisth schreef:Vroeg me gewoonweg af of ik niet wat gemist hadspellenclubapeldoorn schreef:
7 Wonders: Manneken Pis Promo
7 Wonders: Catan Island
7 Wonders: Leaders - Stevie Wonder![]()
Had Stevie Wonder promo wel gemist maar heb ook geen Spielbox dus vandaar.
The City uitbreiding is de volgende grote uitbreiding, mocht je het nog niet weten.
Denk het niet, je bedoeld die beer van heidelbärger? Ik vind hem eigenlijk ook niet zo leuk, stomme beermissiloon schreef:ik ben ook op de gouveneur aan wachten van dominion, jammer dat deze er nog niet bij zit. En ik hoop dat het promo monster van king of tokyo ooit beschikbaar komt via de geekstore
Vanaf vandaag is de promo van die beer via de bgg store verkrijgbaar, alleen betwijfel ik of ik hem nu nog wel zo leuk vind, het voegt speltechnisch echt niets toe. En het nieuwe is inmiddels wel een beetje van king of tokyo af.16 Feet Pauly schreef:Denk het niet, je bedoeld die beer van heidelbärger? Ik vind hem eigenlijk ook niet zo leuk, stomme beermissiloon schreef:ik ben ook op de gouveneur aan wachten van dominion, jammer dat deze er nog niet bij zit. En ik hoop dat het promo monster van king of tokyo ooit beschikbaar komt via de geekstorehahaha nee is wel geinig maar ja is een duits iets he, dus ik weet niet of zij zullen samenwerken met bgg.
Je kunt King of Tokyo dan met 7 spelers spelen, dat is het enige verschil. Als het spel niet met 7 op tafel komt heeft het dus geen nut.missiloon schreef:Vanaf vandaag is de promo van die beer via de bgg store verkrijgbaar, alleen betwijfel ik of ik hem nu nog wel zo leuk vind, het voegt speltechnisch echt niets toe. En het nieuwe is inmiddels wel een beetje van king of tokyo af.16 Feet Pauly schreef:Denk het niet, je bedoeld die beer van heidelbärger? Ik vind hem eigenlijk ook niet zo leuk, stomme beermissiloon schreef:ik ben ook op de gouveneur aan wachten van dominion, jammer dat deze er nog niet bij zit. En ik hoop dat het promo monster van king of tokyo ooit beschikbaar komt via de geekstorehahaha nee is wel geinig maar ja is een duits iets he, dus ik weet niet of zij zullen samenwerken met bgg.
Je kunt dan inderdaad met 7 spelers spelen, maar dan moet je wel nog een staander vinden voor de beer, want die zit er standaard niet bij.grunnboy schreef:
Je kunt King of Tokyo dan met 7 spelers spelen, dat is het enige verschil. Als het spel niet met 7 op tafel komt heeft het dus geen nut.