Releases SpellenSpektakel 2006?

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

BaSL
Team Bordspelmania

Releases SpellenSpektakel 2006?

Bericht door BaSL »

Is er al een topicje Nieuwe Spellen op het SpSp 2006? Nee toch? Wil ik wel even weten. Wat kunnen we verwachten?

999Games: Paniek in de wei, CIA, Regenwormen, Thurn & Taxis, De Chinese Muur, Castello, De Val van Rome

Phalanx: Anasazi, Justinianus, Italia

QWG: Tadsch Mahal, Vorsten van Florence, Hermagor

PS Games: Spel der Torens, Tempus, Kaleidoscope, Pompen of verzuipen, Munchkin 4, Fiji

Ravensburger: Avé Caesar

GameMaster: 10, Section X

Cwali: Factory Fun

Gheos? Kampf um Rom? Blue Moon City? Importspul?

Let wel: ik maak een lijstje op de gok; ik heb geen verstand van zaken. Een deel is zelfs al op de markt. Ik hoor graag wat er wel en niet van klopt en wat er bij moet.

EDIT: aanpassingen n.a.v. onderstaande berichtjes.
Laatst gewijzigd door BaSL op di 12 sep 2006, 09:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

QWG: Taj Mahal is al uit, het nieuwe spel heet Hermagor (een samenwerking met Mind the Move).

Ravensburger: in Eindhoven staat Avé Caesar centraal.

Phalanx: volgens mij is Inferno uitgesteld (of zelfs helemaal afgeblazen).
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Ik hoop dat we van Days Of Wonder/Hodin Bigfoot mogen verwachten!
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

syroit schreef:Ik hoop dat we van Days Of Wonder/Hodin Bigfoot mogen verwachten!
Afbeelding

Dit is 'm dan :!: http://blog.battlelore.com/en/
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

syroit schreef:Ik hoop dat we van Days Of Wonder/Hodin Bigfoot mogen verwachten!
Hoop niet te hard, het spel komt pas eind november uit.
BaSL
Team Bordspelmania