Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Heb er in september enkele uitbreidingen van gekocht met het gedacht dat ik het wel zou vinden op Spiel. Maar heb daar wel 30 stands afgelopen en gevraagd naar het spel, telkens zonder succes. Zonder dit basisspel heb ik uiteraard maar weinig aan die uitbreidingen. Een vriend van me heeft het en zoekt juist uitbreidingen. Beiden willen geen afstand doen van het ene of het andere. En zou het toch liever gewoon ook zelf hebben.
Dus indien iemand het heeft of het ergens weet liggen... ?
"I was intending the re-print The World Cup Game in 2013 ready for the Brazil 2014 World Cup but, the financial input for a 2nd edition would be too high for me to consider. I hope that, perhaps a larger company will see the benefit of producing the game on a larger scale and use their far greater marketing power to re-publish."
De expansions zijn wel in korting en in hun store sectie staat het basisspel onderaan wel bij 'new products for March', maar als je erop klikt, krijg je de melding "sorry, the product was not found". Zou dat betekenen dat het eventueel later deze maand beschikbaar wordt ?