Starcraft II

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Starcraft II

Bericht door 16 Feet Pauly »

En taro Adun,

Beste Mensschen het gaat hier altijd over die bordspellen, maar er is meer dat plezierig is om te spelen. Jahwohl Starcraft II bijvoorbeeld!?

Zijn er hier mensen die net zo fervent als ik dit spel spelen en misschien ook een nick hebben op battle.net. Zo ja zet hem even hieronder en voeg mij toe aan je friendslist. Als je geen protoss speelt en goed genoeg bent kunnen we wel eens samen spelen ;) hahahaha just kidding. Maakt niet uit wat je speelt, we kunnen vast eens samen spelen.

Mijn online nick daar (wegens letterrestrictie) "SixtyFtPauly" :( ho well, voeg je naam toe onderaan dit bericht en voeg mij toe aan je vriendenlijst en wie weet zien we ons ergens op een verre planeet in de wereld van Starcraft.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Re: Starcraft II

Bericht door Erwin »

Een bruggetje tussen beide takken van sport:

http://www.gamersnet.nl/nieuws/201202/w ... gekondigd/
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

16 Feet Pauly schreef:En taro Adun,
Oh man, wat een blast from the past. Ik heb namelijk wel heeeeel veel Starcraft gespeeld, ook op battlenet, maar dat was altijd versie 1. En lang geleden ;-)

Heb Starcraft II nog niet eens bekeken - maar is dus wel leuk?
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ja is in principe hetzelfde spel met de nodige aanpassingen om het up to date te maken :D en het met deze tijd mee te laten gaan, natuurlijk is het battle.net een stuk meer uitgebreid en beter :D.

Wauw een Starcraft Risk, vraag me dan wel af of dat leuker is dan het Starcraft bordspel alhoewel ik beide nog niet heb geprobeerd :D hmm ja risk wel, niet meer mijn favoriet :D. stomme dobbelstenen.