Twilight Struggle

Een forum vol chits, miniaturen en aanverwanten

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.
DeDaan
Sojaboon

Twilight Struggle

Bericht door DeDaan »

Hallo allemaal,

Sinds oktober 2010 ben ik compleet verslaafd aan Twilight Struggle. Ik speel het op tafel, online via e-mail, maar ook real-time. Ik begrijp daarom ook heel goed dat het spel op BGG op 1 staat. In vergelijking met andere wargames is Twilight Struggle vrij licht en is daarom erg toegankelijk en duurt ook niet verschrikkelijk lang.

Op dit moment leid ik een online competitie (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/636 ... eague-etsl) en ben ik bezig met de organisatie van een internationa(a)l(e) Twilight Struggle-conventie/toernooi in Amsterdam (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/767 ... t-conventi). Het idee is om zowel beginnende als gevorderde spelers te trekken om in eerste instantie de interesse voor het spel te vergroten. Ik wil daarom 2 gescheiden toernooien organiseren (met verschillende maximale denktijden) en daarnaast een paar tafels reserveren voor mensen die gewoon recreatief willen spelen en mensen willen ontmoeten die ook Twilight Struggle (willen) spelen.

Ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die interesse hebben in zo'n evenement. Zo ja, reageer dan in dit forum of stuur me even een privémail: dhogetoorn@gmail.com.

Verdere details en data zal ik bekendmaken zodra ik meer weet.

Labels:
DeDaan
Sojaboon

Re: Twilight Struggle

Bericht door DeDaan »

Het Twilight Struggle-toernooi (TS Convention) gaat zeker door en vindt plaats van 10 t/m 12 mei in "De 2 Klaveren" te Amsterdam. Je kunt je er nog steeds voor opgeven. Zie voor meer informatie www.unitedfriends.eu. Daar vind je overigens ook informatie over andere door mij georganiseerde events, zowel face-2-face als online.
andy
Stamhoofd

Bericht door andy »

Jammer dat het zo ver is, anders kon je me zeker verwachten. Echt een topspel.
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

andy schreef:Jammer dat het zo ver is, anders kon je me zeker verwachten. Echt een topspel.
Het is relatief dichtbij, aangezien het een internationaal toernooi is. De organisator (De Daan) woont zelf in Hongarije.
Afbeelding
DeDaan
Sojaboon

Bericht door DeDaan »

Op 3 en 4 mei 2014 vindt de tweede editie van het internationale Twilight Struggle-toernooi in de "2 Klaveren" te Amsterdam plaats. Inmiddels hebben ruim 20 deelnemers uit 8 verschillende landen zich geregistreerd. Wil je ook meedoen? Stuur dan een mail naar dhogetoorn@gmail.com. Voor meer informatie: http://unitedfriendseu.wordpress.com/ts-convention/