Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Er zijn teveel kickstarter projecten om ze allemaal hier te posten. Bovendien wordt dit op boardgamegeek al goed gedaan, dus ik zie het nut er niet van in:
Zie hier: http://boardgamegeek.com/geeklist/59640 ... tem2054351
Het lijkt me nuttiger om als je iets erg interessant vindt, dit te posten in een apart topic en er daar dan over te praten en eventueel af te spreken met anderen om samen te bestellen om de verzendkosten te dekken (dit is al een paar keer gedaan).
Robertopellizini schreef:Er zijn teveel kickstarter projecten om ze allemaal hier te posten. Bovendien wordt dit op boardgamegeek al goed gedaan, dus ik zie het nut er niet van in:
Zie hier: http://boardgamegeek.com/geeklist/59640 ... tem2054351
Het lijkt me nuttiger om als je iets erg interessant vindt, dit te posten in een apart topic en er daar dan over te praten en eventueel af te spreken met anderen om samen te bestellen om de verzendkosten te dekken (dit is al een paar keer gedaan).
Mooie lijstjes, ga ik zeker gebruiken. Toch vind ik het handig om ook op een Nederlands forum te kijken wat mensen hun interesse is. Dit kan inderdaad in aparte wervingstopics, echter een topic als deze vind ik zelf ook handig. Als anderen daar anders over denken, prima we zien wel hoe het dit topic vergaat. Misschien raakt het wel in vergetelheid en geraakt het in de diepste krochten van dit forum en misschien duikt het af en toe of regelmatig weer op. We zullen zien
cab schreef:Toch vind ik het handig om ook op een Nederlands forum te kijken wat mensen hun interesse is. Dit kan inderdaad in aparte wervingstopics, echter een topic als deze vind ik zelf ook handig. Als anderen daar anders over denken, prima we zien wel hoe het dit topic vergaat. Misschien raakt het wel in vergetelheid en geraakt het in de diepste krochten van dit forum en misschien duikt het af en toe of regelmatig weer op. We zullen zien
Akkoord. Het is altijd goed om te zien of er een gmeenschappelijke aankoop mogelijk is.
Ik heb er ook nog 1 dan. Ik back het waarschijnlijk niet, omdat het spelsysteem me té weinig aanspreekt, maar het lijkt wel in de top 3 te gaan eindigen van meest gefunde bordspellen op kickstarter!
Ik zit ook te overwegen om misschien Ground Floor te backen. Weet iemand toevallig of er ook nog veel kosten komen kijken bij de invoering (douanekosten)? Waar moet ik ongeveer aan denken?