Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals jullie ondertussen gewend zijn hebben we met enige regelmaat een quiz waar waarbij onder de de goede inzenders een bordspel wordt verloot.
Deze keer hebben we in samenwerking met de organisatie van http://www.zuiderspel.nl een variant hierop bedacht. Diegene die hieronder in dit topic meldt dat hij/zij aanwezig zal zijn op Zuiderspel maakt kans op twee gratis kaarten voor Zuiderspel!. Uiteraard rekenen we er op dat je dan ook echt aanwezig bent.
Deze kaarten zijn door de organisatie van Zuiderspel exclusief beschikbaar gesteld voor bezoekers van dit forum. Wil je de ontwikkelingen van de beurs volgen kijk dan hier: http://www.bordspelmania.eu/evenementen ... tml#p66115
Dit item loopt tot en met komende zaterdag 7 april. Dus wacht niet te lang en meld hieronder je aanwezigheid.
Ik ben aanwezig. Dit is wel een eindje rijden, maar we hopen dat dit de moeite zal zijn. Er zijn ook nog 2 plaatsen vrij om mee te rijden. We vertrekken vanuit Bredene en willen gerust onder de baan iemand oppikken.
Ik ben vorig jaar voor de eerste keer geweest. Ik vond het een goed georganiseerde en sfeervolle spellenbeurs. Ik hoop dit jaar op iets minder mooi weer, maar ook met zonneschijn ga ik voor een dagje speelplezier naar Eindhoven.
Gisteren met de familie alles afgestemd en ik zal er ook bij zijn.
Mijn schoonouders wonen in de buurt van Eindhoven, dus mijn vrouw en mijn moeder gaan daar op bezoek. Mijn neef van 14 pik ik daar ook op en samen met mijn 2 kinderen gaan we net als vorig jaar weer naar Zuiderspel.
Ik was er twee jaar terug en normaal gezien kom ik dit jaar ook weer af. Wel nog zorgen dat ik mijn auto gevuld krijg met anderen of meerijden met Andy.
Piet schreef:Ik was er twee jaar terug en normaal gezien kom ik dit jaar ook weer af. Wel nog zorgen dat ik mijn auto gevuld krijg met anderen of meerijden met Andy.
Er zijn nog steeds 2 plaatsen vrij. Je moet maar laten weten.