Gezellige Spelers gezocht Omg Den Bosch/Drunen

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
inkydinky
Locomotief

Gezellige Spelers gezocht Omg Den Bosch/Drunen

Bericht door inkydinky »

Hoi allemaal,

Wij (ik en mijn vriend) zijn op zoek naar mensen/stellen die zo af en toe (of regelmatig) zin hebben in een bordspelletje. Individueel spelen we ook graag dus we zijn ook altijd opzoek naar mensen die er geen probleem mee hebben om een keertje een 2 persoons spelletje te spelen.
Wat betreft de manier van spelen, mijn vriend is iemand ie echte tegenstand op prijs stelt. Hij geeft dan de voorkeur aan spellen die niet al teveel van geluk af hangen, maar kan op zijn tijd ook wel genieten van iets ontspannenders. Alleen als ik met yazee aankom, zet ie me meestal buiten Ik ben altijd wel in voor een potje maakt niet uit wat. Hou van strategische en tactische bordspellen, maar kan een gezelligheids spel als regenwormen of koehandel ook wel waarderen.
Wij zijn 25 en 30 jaar en wonen in nieuwkuijk. Vaak zijn we wat vervoer betreft gebonden aan de fiets of de bus dus vandaar dat we mensen in de buurt zoeken. Natuurlijk zijn jullie hier ook altijd welkom! Ik zag ook al een oproepje van iemand in Den Bosch, dus daar ga ik zo ook even kijken. :)

Momenteel hebben wij de volgende spellen in onze collectie :
Bordspellen/kaartspellen :
- 7 wonders
- Pandemie
- Carcassonne
- Munchkin
- Cartagena
- Regenwormen
- Machiavelli
- Ra
- Dominion
- Koehandel
- Risk
- Race for the Galaxy
- Triviant
- Im jahr des drachen
- Reef Encounter
- Puerto Rico
- Saga
- Monopoly
- Smallworld
- Kolonisten van Catan
- Spy
- Het stenentijdperk
- Ticket to ride
- Torres
- Touche
- Zooloretto
En meer :)

2 personen spellen :
- Battlelore
- Kahuna
- Balloon Cup
- Lost cities
- Blue Moon
- Memoir '44
- Zeus & hera
- Mr. Jack
- Jambo
- Othello
- De beer is los
- Travel Blokus
- Kolonisten het kaartspel
- Ruimteschepen van katan.
- War of the Ring (dit spel hebben we nog niet gespeeld, als iemand bereid is dit uit te leggen is dit altijd welkom)

Zo dat was een hele lijst, maar toch altijd handig om te weten toch? (Ondertussen hebben we ook weer wat nieuwe spelletjes erbij haha, dus aanbod genoeg hier :)

Verder vinden we het natuurlijk altijd leuk om iets nieuws te leren. Hebben jullie zin in een spel avondje? Stuur gerust een mailtje! :)

Groetjes en wie weet to snel!

Inka en Rick
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Re: Gezellige Spelers gezocht Omg Den Bosch/Drunen

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Welkom op het forum, veel schrijf en lees plezier! Ik hoop dat jullie snel medespelers vinden, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn!
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

Hoi Inka en Rick.

Jullie hebben leuke spellen zie ik. Misschien is het een idee om je spellen te registreren op boardgamegeek? Wij willen wel een keer met jullie afspreken. Pleunie is tot half juni nog druk met het afronden van een studie, maar daarna krijgen we wat meer tijd. Ik kan eerder wel een keer langs komen als jullie willen.

Groeten William en Pleunie uit Sprang-Capelle.
Afbeelding
Davio
Nederlands Kampioen Dominion 2012

Bericht door Davio »

Ik ben laatst in Nieuwkuijk geweest voor een examen van een cursus, dus ik weet waar het ligt: Pal tegen de snelweg aan, lekker makkelijk dus.

Onder voorbehoud ben ik wel een keer in voor een spelletje, ik post eerst even hier zodat ik het later terug kan vinden. :D
inkydinky
Locomotief

Bericht door inkydinky »

Hehe, idd pal ernaast, voordat je weet ben je er voorbij, want zo groot is ons durpke niet. :mrgreen:
Maar momenteel zitten we in de tentames die duren tot eind volgende week. Vanaf dan hebben we weer volop tijd! Dus lijkt ons leuk. Zal van de week ff pb's sturen!
taipan
Joker

Bericht door taipan »

Beste Inka en Rick,

Wat een lange lijst met spelletjes! Wij (28 en 30 jaar oud), wonend in een klein dorpje vallend onder de gemeente Woudrichem (20 km bij Nieuwkuik vandaan), spelen vaak en graag Fanatiek spelletjes, maar zoals er zijn super veel leuke spellen voor 4 en dat gaat lastig met zijn 2-tjes.
Met zijn 2-en spelen wij meestal: Carcassonne, Machiavelli, triominos, schaken, etc.

Een aantal weken terug hebben we het spel Taipan geleerd, jammer genoeg voor 4 personen, derhalve onze inlognaam, dit is een hele leuke combinatie van veel spellen (klaverjassen, grote dalmutie en poker).
Daarnaast spelen we als we met zijn 4-tjes zijn vaak: Keezen, Amazone of de wat bekendere spellen oa. Risk, Kolonisten, etc.

Als jullie het leuk lijkt, spreken we een keer af. Wij verwachten binnen nu en max 3 weken onze eerste kleine, maar gaan ervan uit dat we in de slaapuurtjes best heel wat spellen kunnen spelen. Hoop dat jullie geinteresseerd zijn,

Groet,

P en T
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Ik ben pas in Rosmalen komen wonen en zoek nog mensen in de omgeving om eens mee af te spreken. Rosmalen ligt dan wel aan de andere kant van Den Bosch dan Drunen, maar de afstand is met de auto gemakkelijk te overbruggen.
Afbeelding