Wij (ik en mijn vriend) zijn op zoek naar mensen/stellen die zo af en toe (of regelmatig) zin hebben in een bordspelletje. Individueel spelen we ook graag dus we zijn ook altijd opzoek naar mensen die er geen probleem mee hebben om een keertje een 2 persoons spelletje te spelen.
Wat betreft de manier van spelen, mijn vriend is iemand ie echte tegenstand op prijs stelt. Hij geeft dan de voorkeur aan spellen die niet al teveel van geluk af hangen, maar kan op zijn tijd ook wel genieten van iets ontspannenders. Alleen als ik met yazee aankom, zet ie me meestal buiten Ik ben altijd wel in voor een potje maakt niet uit wat. Hou van strategische en tactische bordspellen, maar kan een gezelligheids spel als regenwormen of koehandel ook wel waarderen.
Wij zijn 25 en 30 jaar en wonen in nieuwkuijk. Vaak zijn we wat vervoer betreft gebonden aan de fiets of de bus dus vandaar dat we mensen in de buurt zoeken. Natuurlijk zijn jullie hier ook altijd welkom! Ik zag ook al een oproepje van iemand in Den Bosch, dus daar ga ik zo ook even kijken.
Momenteel hebben wij de volgende spellen in onze collectie :
Bordspellen/kaartspellen :
- 7 wonders
- Pandemie
- Carcassonne
- Munchkin
- Cartagena
- Regenwormen
- Machiavelli
- Ra
- Dominion
- Koehandel
- Risk
- Race for the Galaxy
- Triviant
- Im jahr des drachen
- Reef Encounter
- Puerto Rico
- Saga
- Monopoly
- Smallworld
- Kolonisten van Catan
- Spy
- Het stenentijdperk
- Ticket to ride
- Torres
- Touche
- Zooloretto
En meer
2 personen spellen :
- Battlelore
- Kahuna
- Balloon Cup
- Lost cities
- Blue Moon
- Memoir '44
- Zeus & hera
- Mr. Jack
- Jambo
- Othello
- De beer is los
- Travel Blokus
- Kolonisten het kaartspel
- Ruimteschepen van katan.
- War of the Ring (dit spel hebben we nog niet gespeeld, als iemand bereid is dit uit te leggen is dit altijd welkom)
Zo dat was een hele lijst, maar toch altijd handig om te weten toch? (Ondertussen hebben we ook weer wat nieuwe spelletjes erbij haha, dus aanbod genoeg hier
Verder vinden we het natuurlijk altijd leuk om iets nieuws te leren. Hebben jullie zin in een spel avondje? Stuur gerust een mailtje!
Groetjes en wie weet to snel!
Inka en Rick