hallo,
ik zoek casual magic speler(s) die het leuk vinden om voor de lol te spelen. het liefst speel ik EDH/commander, maar gewoon casual is ook goed. ervaring maakt mij niet uit, ik speel geregeld met 2 andere beginnende spelers en vindt het uitleggen van de regels geen probleem.
het zou leuk zijn als er 1 speler is die mee wil doen dan zijn we met zijn 4en en dan is het spel wat meer in balance dan met 3.
Ik vind het ook leuk om bij een bestaande speel groep aan te sluiten, ik heb ook een aantal legacy decks en sta open voor modern. (dit zijn diverse magic fomaten, waarin verschillende kaarten legaal zijn)
maar wel in amersfoort of omgeving.
gr michiel
magic amersfoort
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
gieli0
- Grote Dienaar
-
robbebob
- Regenmaker
Re: magic amersfoort
Hallo Michiel,
Op de site van de Hilversumse Boekhandel is een groep in Hilversum te vinden, die in de Hilversumse Boekhandel actief speelt. Een gedeelte van de groep speelt ook in Bordspelgroep Hilversum. Wie weet is dit iets voor je? Helaas hebben de eigenaren van deze fantastische boekhandel moeten besluiten om binnenkort de deuren te sluiten, wat dit betekent voor de Magic-avonden is mij niet bekend.
Groet,
Rob
Op de site van de Hilversumse Boekhandel is een groep in Hilversum te vinden, die in de Hilversumse Boekhandel actief speelt. Een gedeelte van de groep speelt ook in Bordspelgroep Hilversum. Wie weet is dit iets voor je? Helaas hebben de eigenaren van deze fantastische boekhandel moeten besluiten om binnenkort de deuren te sluiten, wat dit betekent voor de Magic-avonden is mij niet bekend.
Groet,
Rob
"The goal of a game is to win, but it is the goal that is important, not the winning". Knizia
-
gieli0
- Grote Dienaar
Re: magic amersfoort
bedankt maar niet wat ik zoek, ik weet dat er in amersfoort de spellenwinckel is waar ook gemagict wordt, maar dat is ook niet wat ik zoek.