Winner's circle
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Winner's circle
In de ban van leukepaarderen spellen zoals Long Shot, ben ik op zoek naar winner's circle van Alea, dus mocht iemand dit spel kwijt willen......
-
Father Vic
- Party Animal
Re: Winner's circle
Dit spel moet je vrij makkelijk aan goedkoop prijsje kunnen vinden. Is het niet onder de naam Winner's Circle, dan onder Royal Turf hoe ik het hier liggen heb. Of zelfs Turf Horse Racing, al is die van mindere kwaliteit, zijnde in een doos zoals Formula Motor Racing van uitgever Gibsons Games.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Father Vic schreef:Dit spel moet je vrij makkelijk aan goedkoop prijsje kunnen vinden. Is het niet onder de naam Winner's Circle, dan onder Royal Turf hoe ik het hier liggen heb. Of zelfs Turf Horse Racing, al is die van mindere kwaliteit, zijnde in een doos zoals Formula Motor Racing van uitgever Gibsons Games.
Was het maar zo'n feest, ik ben al een tijdje aan het zoeken. De nieuwprijzen op bgg gaan mijn pet toch ver te boven.....
-
Frost
- Garnaal
Precies ik zoek dit spel ook op ebay.de.
Maar ik ga echt geen 15 euro ex verzendkosten betalen voor dat spel.(zoek hem wel nieuw in de folie).Is toch een best gewild spel.
Bas
Maar ik ga echt geen 15 euro ex verzendkosten betalen voor dat spel.(zoek hem wel nieuw in de folie).Is toch een best gewild spel.
Bas
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Frost schreef:Precies ik zoek dit spel ook op ebay.de.
Bas
15 euro heb ik er zeker voor over
-
Frost
- Garnaal
Nee ik bedoel echt 15 euro.Er komt er zeker 1 keer per week wel eentje voorbij op ebay.de.
En omdat ik me redelijk kan inhouden met kopen wacht ik gewoon tot er 1 in de folie voorbij komt met een mooi prijsje.
Maar je moet echt even zoeken op ebay, soms zetten mensen ze in een verkeerde kategorie.
En dan zien veel mensen hem niet.Dat was ook gebeurd met Roborally wat ik liet zien.
Ik probeer zo mijn meeste spelen voor weinig bij elkaar te zoeken.
Bas
En omdat ik me redelijk kan inhouden met kopen wacht ik gewoon tot er 1 in de folie voorbij komt met een mooi prijsje.
Maar je moet echt even zoeken op ebay, soms zetten mensen ze in een verkeerde kategorie.
En dan zien veel mensen hem niet.Dat was ook gebeurd met Roborally wat ik liet zien.
Ik probeer zo mijn meeste spelen voor weinig bij elkaar te zoeken.
Bas
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder