Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is al eens eerder geopperd en ik was het ook al weer bijna vergeten (dank, Flash!), maar nu gaan we er voor:
De Bordspelmania EK Pool!
Het is vooral voor de leuk. Er is niets te winnen - tenzij iemand nog een Streetsoccer heeft waar 'ie vanaf wil natuurlijk . En ik wil best wat GeekGold inzetten als dat het interessanter maakt. Maar belangrijker: welke site gaan we gebruiken? Iemand ervaring met een van deze:
Leuk idee! Namens Bordspelmania wil ik ook nog wel een bordspel voor de winnaar ter beschikking stellen, dus dan is er zelfs nog meer dan de eer te winnen.
Leuk idee inderdaad, maar er moet wel iets te winnen vallen.
We kunnen allemaal toch best 5 euro missen? Stel dat we dan met 20 zijn, dan heb je 100 euro en dat kun je mooi verdelen in prijzen van 50 30 en 20 voor nrs 1-3.
Om de eer of om geekgold vind ik een beetje suf...
Om echt geld vind ik niet nodig, zoals eerder genoemd om GG of spellen is wel leuk. Brengt net een beetje meer spanning bij de poule!
Is er een BSM account op BGG waar we GG aan kunnen doneren. Een ieder die wat kan/wil missen voor deze poule kan dan doneren. Ongeacht het totaal kan dat dan als prijzengeld dienen.
Nr. 1 50%
Nr. 2 30%
Nr. 3 15%
en de troostprijs voor de een na laatste plaats 5%
Robertopellizini schreef:Om de eer of om geekgold vind ik een beetje suf...
Tja, ik vind het juist wel prettig. Tussen werk, vrienden en diverse fora waar ik lid van ben kan ik zomaar vijf of zes EK-pools gaan invullen. En als je dan elke keer vijf euro moet inleggen, wordt het wel een dure grap. (Of een hele lucratieve natuurlijk, maar dat zal wel niet...)
Nee, ik wil eigenlijk niet verplichten om iets in te leggen. Gewoon voor de gezelligheid en om het interessant te maken inderdaad mooi dat er nog wat te winnen valt!
Nummer 1: Spel!
Nummer 2: 50% van de GeekGold donaties
Nummer 3: 30% van de GeekGold donaties
Nummer 4: 20% van de GeekGold donaties