Friedemann Friese die Funkenslag uitlegt en Alan Moon die Ticket tot ride uitlegt. Ik vond het erg interessant om te zien. Ook hebben de auteurs nog enkele tactische tips
boardgameswithscott.com
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
boardgameswithscott.com
Scott Nicholson legt op deze site elke week een bordspel uit via een uitgebreide video. Ik heb hier al veel interessante informatie vandaan gehaald. Op diverse filmpjes wordt ook door de auteur meegewerkt, wat een extra dimensie aan de opname geeft.
Friedemann Friese die Funkenslag uitlegt en Alan Moon die Ticket tot ride uitlegt. Ik vond het erg interessant om te zien. Ook hebben de auteurs nog enkele tactische tips
.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Boardgames with Scott
Scott Nicholson pikt de draad weer op in zijn 'Boardgames with Scott'.
Omdat het maken van video's te veel tijd in beslag nam, gaat Scott nu verder met kortere filmpjes. De spelregels worden niet meer van naadje tot draadje uitgelegd, enkel de belangrijkste items komen aan bod.
In deze nieuwe aflevering bespreekt Scott het herwerkte 'Formula D'. Ook de oude afleveringen zijn nog steeds online te bekijken of te downloaden.
Boardgames with Scott
Omdat het maken van video's te veel tijd in beslag nam, gaat Scott nu verder met kortere filmpjes. De spelregels worden niet meer van naadje tot draadje uitgelegd, enkel de belangrijkste items komen aan bod.
In deze nieuwe aflevering bespreekt Scott het herwerkte 'Formula D'. Ook de oude afleveringen zijn nog steeds online te bekijken of te downloaden.
Boardgames with Scott