spellenmug
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
spellenmug
Heeft iemand op dit forum ervaring(en) met deze tweede hands spellenwebwinkel?
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Re: spellenmug
Yup ik heb hier ooit een duitse le havre gekocht voor mijn secret santa en dat ging prima!lynyrdskynyrd schreef:Heeft iemand op dit forum ervaring(en) met deze tweede hands spellenwebwinkel?
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
Dank voor de reactie.spellenclubapeldoorn schreef:Yup ik heb hier ooit een duitse le havre gekocht voor mijn secret santa en dat ging prima!lynyrdskynyrd schreef:Heeft iemand op dit forum ervaring(en) met deze tweede hands spellenwebwinkel?
Sommige spellen die ik met vrienden speel, zijn alleen nog tweede hands te krijgen. Heb 1 van hen attent gemaakt op deze site. Zijn vraag was of dit betrouwbaar was, waarop ik het antwoord schuldig moest blijven.. Hij heeft inmiddels 2 spellen besteld..
-
Dierik
- Erelid
Ik heb de eigenaar een paar maanden geleden gesproken op een beurs. Een erg enthousiaste man en goudeerlijk als je het mij vraagt. Hij struint echt alle rommelmarkten af voor tweedehandsspellen en staat ook regelmatig zelf op spellenbeurzen. Dus ik zeg doen. 
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
Inderdaad. Kreeg net een mailtje dat beide spellen (Giganten en La Citta) in goede staat zijn aangekomen.Dierik schreef:Ik heb de eigenaar een paar maanden geleden gesproken op een beurs. Een erg enthousiaste man en goudeerlijk als je het mij vraagt. Hij struint echt alle rommelmarkten af voor tweedehandsspellen en staat ook regelmatig zelf op spellenbeurzen. Dus ik zeg doen.