Thunderstone Pakket te koop

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
alrick
Regenmaker

Thunderstone Pakket te koop

Bericht door alrick »

Te koop: Alle sets van Thunderstone, liefst in één koop.
Ik heb, op de allerlaatste promo-set na (die met die weerwolven), een pakket met alle uitbreidingen van Thunderstone. Ik heb alles weten terug te brengen tot twee boxen met kaarten.
Wat krijg je:
Thunderstone Basis (35)
Wrath of the Elements(29)
Doomgate Legion(29)
Thornwood Siege(32)
Dragonspire(40)

Promo's:
For the dwarf(5)
Promopack 1(5)
Promopack 2(5)
Death Sentinel(5)
Blade trap(5)
Guardians(5)

Geweldig spel voor fantasyliefhebbers. een combinatie van Magic en Dominion. Jammer genoeg ben ik de enige in mijn omgeving die helemaal weg is/was van dit spel. De doos van Dragonspire en van Thornwood dienen als kaartenbox. Dankzij de meegeleverde dividers van AEG heb je zo een perfect opbergsysteem. Er is nauwelijks mee gespeeld: bijvoorbeeld Dragonspire is alleen maar uitgepakt. De prijs waarvoor dit alles weg mag is 100 euro. Dit is duidelijk al voordeel genoeg (50% van de nieuwprijs), maar ook nog eens inclusief de verzendkosten!! De hele set vormt een afgesloten geheel. Binnenkort begint er een geheel nieuwe cyclus.
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.