Old men of the forest van M Wallace op Spellen aan Zee 2012

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

spellenaanzee
Rooster Booster

Old men of the forest van M Wallace op Spellen aan Zee 2012

Bericht door spellenaanzee »

Het was even spannend omdat hij midden in een verhuizing naar Nieuw Zeeland zit, maar het is gelukt om wat exemplaren los te krijgen bij hem.

Op Spellen aan Zee 2012 zal het slagen kaartspel Old Men of The Forest van M. Wallace te koop zijn in de stand van de Orangutan Outreach nederland. Martin wil niet dat dit spel wordt verkocht tenzij de volledige opbrengst naar het goede doel gaat, dus dan doen we dat. Mensen van Thanatos zullen zorgen voor een demo waar nodig. We hebben welgeteld 1 omdoos, dus daarmee is het ook meteen een redelijk schaars spel.

De regels zijn al op internet te vinden op de site van Treefrog als je nieuwsgierig bent.

Wij zijn er in ieder geval blij mee want naast leuke spellen zien we ook graag veel Orangutans in de bossen van Borneo en Sumatra!

De organisatie.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Old men of the forest van M Wallace op Spellen aan Zee 2

Bericht door 16 Feet Pauly »

hoera voor de oerang oetang, ik vind het persoonlijk 1 van de 3 leukste apen op de wereld, deze mogen zeker niet uitsterven.

Afbeelding

Hahaha kijk hoe serieus hij aan die vinger ruikt :D, net mensen!!
spellenaanzee
Rooster Booster

Re: Old men of the forest van M Wallace op Spellen aan Zee 2

Bericht door spellenaanzee »

Hahahah :clap:

Geweldig! Mijn interesse in deze roodharige monsters komt van een andere kant.. Ik ben meerdere keren naar Maleisisch Borneo geweest waar ik ze in het wild heb mogen ontmoeten, en dan ben je verkocht. De lijn naar dit spel loopt via de Librarian uit de Discworld boeken van T Pratchett->Ankh Morpork boardgame door Martin Wallace -> ontmoeting met Martin op de Dutch Discworld Conventie-> daar noemde hij het kaartspel " wat hij ook nog had gemaakt"
Dan ga je aan het mailen naar de Orang Utang outreach in NL en M.Wallace en voila!

Leuk spelletje op de beurs en een goede daad voor onze roodharige vrienden in nood!

Ik roep iedereen op om langs te komen op spellen aan zee en een doosje te scoren. We hebben er een stuk of 30 en ik denk dat je voor een euro of tien de trotse eigenaar bent. Alleen te koop in de stand van de outreach omdat alle opbrengsten naar de "hairy monsters" moeten natuurlijk!

Groetjes Kyra.