Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Na een zeeeeeeer lange afwezigheid begin ik terug af en toe eens een spel te spelen.
Gisteren was het de beurt aan Yspahan, dat nog in de folie stond nadat ik het kocht in Broechem vorig jaar.
Tot mijn spijt was de torenkaart niet aanwezig in de doos
Maar als ik naar de site van QWG ga, dan blijkt dit een oude site te zijn. Ik meen me nog te kunnen herrineren dat QWG zich weer had gescheurd naar de Q en de White Goblin.
Waar kan ik nu ergens vragen om dit ontbrekend onderdeel aan te vullen?
Filosoof schreef:Als Quined geen gehoor geeft, kan je ook altijd Ystari proberen: zeer degelijke service, bij mijn weten hebben zij ook nog nooit moeilijk gedaan.
En het is toch taalonafhankelijk, dus dat moet zeker lukken.
De toren is mooi en noodzakelijk voor het spel, maar als je een afbeelding vd toren vind, kan je dit in papier wel makkelijk namaken zodat je het spel voorlopig wel al kan spelen.
Van quined niets gehoord. White Goblin daarentegen...
Zeer snel een antwoord. Ik zou het ontbrekende stuk opgestuurd krijgen.
Op vakantie vertrokken maar bij terugkomst nog steeds niets...
Nog es een mailtje gestuurd om te kijken of het was vertrokken en de dag zelf weer een antwoord dat ze het een tweede maal gingen proberen.
Vandaag zat het in de bus.
Voor die service een dikke
Om even wat duidelijkheid te scheppen: De masterprints worden door White Goblin Distribution gedistribueerd, met uitzondering van de "nieuwe" Quined Masterprints (van na de scheiding, zeg maar ), zoals Chocolatl en Era of Inventions, en ook Carson City trouwens.
Daar heeft WGG in de basis niets meer mee te maken; dat is echt een Quined-ding. Yspahan en Leonardo Da Vinci zijn overigens uitverkocht; de exemplaren die je op de winkelvloer aantreft, zijn de laatste...
Dankjewel pleunie.william, voor het bijhouden van de score, bij spelletjes is het altijd goed dat iemand dat doet.
Maar het klopt wat Bart schrijft. Het neemt niet weg dat het wel zo netjes was, Joverowa, om te reageren, en daar zijn wij in gebreke gebleven. Op de achtergrond hebben we wel hierover gecorrespondeerd maar daarna is door het omstandigheden in de vergetelheid geraakt.
francobollus schreef:Dankjewel pleunie.william, voor het bijhouden van de score, bij spelletjes is het altijd goed dat iemand dat doet.
Maar het klopt wat Bart schrijft. Het neemt niet weg dat het wel zo netjes was, Joverowa, om te reageren, en daar zijn wij in gebreke gebleven. Op de achtergrond hebben we wel hierover gecorrespondeerd maar daarna is door het omstandigheden in de vergetelheid geraakt.
Mea culpa en excuses,
Groeten van Frank
+punt voor Frank; het spreekt voor je, Frank, dat je ook zo'n post schrijft hier op de BSM
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
francobollus schreef:Dankjewel pleunie.william, voor het bijhouden van de score, bij spelletjes is het altijd goed dat iemand dat doet.
Mea culpa en excuses,
Groeten van Frank
Natuurlijk zijn je excuses aanvaard.. het is in orde gekomen en dat is het belangrijkste!
Hoedje af dat je hier toch hebt op gereageerd..