Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
TuT vind ik een vrij aardig spelletje, ik vraag me toch wel af wat er als uitbreiding voor bedacht is. Maar goed, met nog steeds een stapeltje ongespeelde SpSp-aanwinsten stel ik verdere aankopen binnen dit genre waarschijnlijk uit tot oktober...
Er zitten wel een paar leuke dingen tussen, maar het loopt niet weg en mijn vriendin wil dat we nog wat 'te kopen' hebben als het weer tijd is voor Essen.
Van "Thurn und taxis" bestaat toch al een (kleine) uitbreiding, namelijk "Der Kurier der Fürstin" die je kon vinden bij een uitgave van "spielbox" vorig jaar...
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
Fozz schreef:Van "Thurn und taxis" bestaat toch al een (kleine) uitbreiding, namelijk "Der Kurier der Fürstin" die je kon vinden bij een uitgave van "spielbox" vorig jaar...
Jawel, en die is ook leuk, hoewel ze volgens mij het snel afsluiten van korte routes wel erg bevoordeelt.
Deze nieuwe uitbreiding is er eentje met een heel nieuw bord erbij.
Ja dat weet ik Ik ben daar ook in de zakelijke functie van aankoper voor het bedrijf waar ik voor werk. Alleen verkopen we geen bordspellen dus de hal van bordspellen zal ik uit pure persoonlijke interesse bezoeken als ik klaar ben bij de rest. Zou een beetje jammer zijn die aan mijn neus voorbij te laten gaan als ik er toch ben. Dus qua persoonlijk budget was het interessant te weten of er ook iets gekocht kan worden...
Helaas gaat dat niet. Heb een collega vorig jaar ook een lijstje meegegeven maar kwam leeg terug. Veel spellen moeten ook nog uitgeleverd worden naar winkels etc. Het is veelal een beurs met wat je kunt verwachten...