Nieuwe spellen op Nurnberg

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Nieuwe spellen op Nurnberg

Bericht door syroit »

op spielbox staat een lijst met de nieuwkomers die op Nurenberg te zien zijn. Het zijn ca 140 spellen.

Klik hier voor de lijst

BRON: www.spielbox.de

Er zijn vele vernieuwde versies en uitbreidingen die verwacht worden. Zo krijgt Thurn und Taxies zij eerste uitbreiding.

Afbeelding
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

TuT vind ik een vrij aardig spelletje, ik vraag me toch wel af wat er als uitbreiding voor bedacht is. Maar goed, met nog steeds een stapeltje ongespeelde SpSp-aanwinsten stel ik verdere aankopen binnen dit genre waarschijnlijk uit tot oktober...
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Er zitten wel een paar leuke dingen tussen, maar het loopt niet weg en mijn vriendin wil dat we nog wat 'te kopen' hebben als het weer tijd is voor Essen.
Fozz
Jakkiebak!

Bericht door Fozz »

Van "Thurn und taxis" bestaat toch al een (kleine) uitbreiding, namelijk "Der Kurier der Fürstin" die je kon vinden bij een uitgave van "spielbox" vorig jaar...
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Fozz schreef:Van "Thurn und taxis" bestaat toch al een (kleine) uitbreiding, namelijk "Der Kurier der Fürstin" die je kon vinden bij een uitgave van "spielbox" vorig jaar...
Jawel, en die is ook leuk, hoewel ze volgens mij het snel afsluiten van korte routes wel erg bevoordeelt.
Deze nieuwe uitbreiding is er eentje met een heel nieuw bord erbij.
BeeDee
PIONier

Bericht door BeeDee »

Weet er iemand toevallig of je in Nurnberg ook spellen kan kopen of alleen bestellingen kan plaatsen ?

Groetjes
BD
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

BeeDee schreef:Weet er iemand toevallig of je in Nurnberg ook spellen kan kopen of alleen bestellingen kan plaatsen ?

Groetjes
BD
Het is eigenlijk een beurs voor spellenverkopers en niet voor particulieren.
BeeDee
PIONier

Bericht door BeeDee »

Ja dat weet ik :wink: Ik ben daar ook in de zakelijke functie van aankoper voor het bedrijf waar ik voor werk. Alleen verkopen we geen bordspellen dus de hal van bordspellen zal ik uit pure persoonlijke interesse bezoeken als ik klaar ben bij de rest. Zou een beetje jammer zijn die aan mijn neus voorbij te laten gaan als ik er toch ben. Dus qua persoonlijk budget was het interessant te weten of er ook iets gekocht kan worden... :wink:

Groet
BD
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

Helaas gaat dat niet. Heb een collega vorig jaar ook een lijstje meegegeven maar kwam leeg terug. Veel spellen moeten ook nog uitgeleverd worden naar winkels etc. Het is veelal een beurs met wat je kunt verwachten...