White Goblin Games zoekt demonstrateurs
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dierik
- Erelid
White Goblin Games zoekt demonstrateurs
Vanwege de groei die ze doormaken is White Goblin Games op zoek naar demonstrateurs die in spellenwinkels en/of op beurzen spellen voor hen zouden willen uitleggen.
Herken je je in de volgende eigenschappen dan ben jij degene die men zoekt:
- Je bent degene in jullie spelersgroep die meestal de spellen uitlegt en je bent hier ook goed in.
- Je vind het leuk om mensen enthousiast te maken voor (nieuwe) bordspellen
- Je kent WGG als uitgever en hebt al de nodige spellen van hen gespeeld
Als je dit najaar wilt meedraaien in het demoteam van WGG dan is het voorwaarde dat je de demonstrateurstraining volgt die komende zaterdagmiddag 25 augustus in Empel (vlakbij den Bosch) georganiseerd wordt.
Ben je door bovenstaande info nieuwsgierig geworden stuur mij dan gerust een PB dan zal ik je van extra info voorzien. Ik heb overigens geen commerciële belangen bij deze uitgever, maar demonstreer wel eens voor hen op beurzen.
Herken je je in de volgende eigenschappen dan ben jij degene die men zoekt:
- Je bent degene in jullie spelersgroep die meestal de spellen uitlegt en je bent hier ook goed in.
- Je vind het leuk om mensen enthousiast te maken voor (nieuwe) bordspellen
- Je kent WGG als uitgever en hebt al de nodige spellen van hen gespeeld
Als je dit najaar wilt meedraaien in het demoteam van WGG dan is het voorwaarde dat je de demonstrateurstraining volgt die komende zaterdagmiddag 25 augustus in Empel (vlakbij den Bosch) georganiseerd wordt.
Ben je door bovenstaande info nieuwsgierig geworden stuur mij dan gerust een PB dan zal ik je van extra info voorzien. Ik heb overigens geen commerciële belangen bij deze uitgever, maar demonstreer wel eens voor hen op beurzen.
Labels:
-
Jahwe
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: Demo-Spel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: White Goblin Games zoekt demonstrateurs
knap dat ze een demonstrateurstraining organiseren. Is dat dan vooral gefocussed op hoe je een spel uitlegt of meer op hun nieuwste spellen?
De spellenspeciaalzaak in Leuven! http://www.demo-spel.be
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
Meer hoe om te gaan met diverse soorten bezoekers bij de stand. Daarnaast is er de ruimte om nieuwe releases te spelen om ze te leren!Jahwe schreef:knap dat ze een demonstrateurstraining organiseren. Is dat dan vooral gefocussed op hoe je een spel uitlegt of meer op hun nieuwste spellen?
- Xildur
- Munchkin
Lijkt me super leuk, maar ik heb alleen Jambo ooit gespeeld van ze 
Laatst gewijzigd door Xildur op ma 20 aug 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik zou wel een switch willen maken van 999games naar wgg (soms moet je eens iets anders gaan doen), ervaring met demonstraties heb ik uiteraard dus al wel en ken ook al wel groot deel van de spellen van wgg. En een hoop demonstrateurs van WGG ken ik ook al!
Maar ik kan sowieso de 25e niet...
Maar ik kan sowieso de 25e niet...
~ Always look on the bright side of life ~

- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Ik doe sowieso elke maand al demo's voor WGG op onze spellenavonden.
Ik kan ook niet aanwezig zijn op die trainingsdag, maar sta altijd open voor voorstellen.
Ik kan ook niet aanwezig zijn op die trainingsdag, maar sta altijd open voor voorstellen.
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
Aan wat voor vergoeding moet ik denken?
- andy
- Stamhoofd
Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.
- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Contacteer:
andy schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.
Everybody has the right to play...
- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Ik denk niet dat het de bedoeling is om héél het land of buurland te doorkruisen om te gaan demoën. Ik vind het een goeie zaak dat WGG op zoek gaat naar demonstrateurs overal te lande, zodat de mensen die het dichtste bij wonen kunnen gaan.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Je zou verwachten dat WGG ook demo's in Vlaanderen (beurzen, clubs, tornooien, ... ) zal organiseren, niet?Bridget schreef:andy schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.Als Den Bosch te ver is voor een uitleg, hoe wil je dan demo's geven op beurzen, zoals in Eindhoven, Amersfoort, enz?
- Willy the Kid
- Burgemeester
België? Neeeeeeeeeeee, dat is toch niet nodig?! Wonen daar überhaupt mensen dan?!Bart schreef:Je zou verwachten dat WGG ook demo's in Vlaanderen (beurzen, clubs, tornooien, ... ) zal organiseren, niet?Bridget schreef:andy schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.Als Den Bosch te ver is voor een uitleg, hoe wil je dan demo's geven op beurzen, zoals in Eindhoven, Amersfoort, enz?
Ik zou dit ook graag gaan doen, maar ik kan ook niet aanwezig zijn komende zaterdag. Daarnaast heb ik ook zeer onregelmatige werkttijden, dus kan ik me moeilijk vast leggen aan iets. Bah!!! Vervelend dat dagelijks leven.
- andy
- Stamhoofd
Oei, inderdaad. Zo ver had ik natuurlijk nog niet gedacht. Jammer dat er in Belgie geen beurzen of evenementen zijn.Bridget schreef:andy schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.Als Den Bosch te ver is voor een uitleg, hoe wil je dan demo's geven op beurzen, zoals in Eindhoven, Amersfoort, enz?
- Dierik
- Erelid
Op Spel in Broechem is WGG wel actief, maar daar heb ik verder geen bemoeienis mee. Ik weet dat Piet daar wel eens met een ploegje van de club gedemood heeft. Dus ik denk dat daar geen vraag tot uitbreiding ligt, maar je kan natuurlijk altijd even contact leggen.andy schreef:Oei, inderdaad. Zo ver had ik natuurlijk nog niet gedacht. Jammer dat er in Belgie geen beurzen of evenementen zijn.Bridget schreef:andy schreef:Hoogstwaarschijnlijk zal er geen Belgische dag georganiseerd worden? Anders is dit jammer genoeg toch iets te ver.Als Den Bosch te ver is voor een uitleg, hoe wil je dan demo's geven op beurzen, zoals in Eindhoven, Amersfoort, enz?
- Dierik
- Erelid
Mochten er meer demo's in België gaan volgen dan zal er ook actief voor België geworven gaan worden.arne schreef:Ik doe sowieso elke maand al demo's voor WGG op onze spellenavonden.