Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Alien Frontiers heeft helaas geen online multi player (nog). Hopen dat dit wel in de toekomst gaat komen. Je kan alleen pass & Play spelen dus bv. met zijn tweeën omste beurt spelen op de ipad.
Tegen de computer kan ook.. of een computer speler erbij.. maximaal 4 spelers.
Spellen zoals :
bv
Nightfall, speel ik wel online tegen andere forum leden.
of carcassonne
Deze kan je allemaal async spelen, dus je hoeft niet altijd online ervoor te zijn. Zelfde als op yucata. Je kan ook spellen live online spellen.
Als je het bordspel kent, kan je zo beginnen spelen. Ik heb gespeeld tegen het laagste AI niveau en dan is winnen echt wel heel makkelijk (De stand was 13-3 of zoiets). Het partijtje durrde zo'n 15 minuten, schat ik.
Ik ga het zeker eens proberen tegen een hoger niveau. Hopelijk krijg ik dan wat meer weerstand.
Als je het bordspel kent, kan je zo beginnen spelen. Ik heb gespeeld tegen het laagste AI niveau en dan is winnen echt wel heel makkelijk (De stand was 13-3 of zoiets). Het partijtje durrde zo'n 15 minuten, schat ik.
Ik ga het zeker eens proberen tegen een hoger niveau. Hopelijk krijg ik dan wat meer weerstand.
Same here. 1e level is belachelijk slecht. Zonder echt diep na te denken won ik 15-3.