Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit jaar was het Spellenspektakel weer als vanouds in het mooie Eindhoven!
Bordspelmania heeft mij gevraagd hiervan verslag te doen en die taak heb ik met plezier op mij genomen.
Ik ben bij een heel aantal uitgeverijen langs gegaan om met hen te praten over onder andere de verschillende spellen die zij nieuw op de markt hebben gebracht, wat er nog in het verschiet ligt en meer.
Dit was een geweldige ervaring! Totaal wat anders dan in de rust van mijn Spellenzolder een review maken, dus ik hoop dat het jullie kan bekoren.
Alvast een filmpje om jullie een impressie te geven van het Spellenspektakel.
(Met wat mildere muziek )
Ik ben benieuwd naar alle filmpjes! Met de maker van Oh no... Invasion! had ik het nog over je gehad, omdat ik de uitleg niet echt nodig had gehad ivm jouw filmpje. Het was weer leuk je even gesproken te hebben.
Beelden zijn goed, maar die afschuwelijke muziek was 3 minuut 53 niet vol te houden
Lees: Voor een begin intro is dit soort muziek uitermate geschikt, maar daarna afkappen en verder met een ander genre (rustige (piano) achtergrondmuziek? Ach het is nooit goed voor iedereen...).
Want wat weer wel goed is, (jawel, ook een compliment) is dat de muziek een aankondiging maakt voor de onthulling van een nieuwe foto of stukje film, wat dus erg op elkaar aansluit. De timing is vaak erg goed.
En dat is ook best veel gepuzzel weet ik uit ervaring (met videomontage/achtergrondmuziekje regelen zelf ook eens bezig geweest).
Bedankt allen voor de toffe reacties. En de tips, ik zal ze meenemen voor een volgend filmpje.
Ik ben druk bezig met de interviews (zonder onderliggende stampende Dance muziek ).
Zal ik deze gewoon in dit "draadje" plaatsen, of losse items maken?
Dharquen schreef:Bedankt allen voor de toffe reacties. En de tips, ik zal ze meenemen voor een volgend filmpje.
Ik ben druk bezig met de interviews (zonder onderliggende stampende Dance muziek ).
Zal ik deze gewoon in dit "draadje" plaatsen, of losse items maken?
Ik zou kiezen voor losse draadjes, dan zijn de topics later via zoektags ook beter te vinden.